י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הסתיים משבר האבטחה: יש לימודים בכל ירושלים

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התערב, הממשלה תתקצב אבטחה לאורך כל יום הלימודים • גם ת"ת יקבלו תקצוב

צילום:  מנדי הכטמן, פלאש90
צילום: מנדי הכטמן, פלאש90


נפתר משבר האבטחה בירושלים: הלימודים בירושלים יתקיימו הבוקר (ב') כרגיל, בכל מוסדות החינוך, וזאת על רקע עימות באשר לאבטחה במגזר החרדי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון סיכמו יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, על ביטול השביתה.

על פי הסיכום, ולאור המצב המיוחד בירושלים, עיריית ירושלים תעמיד מאבטחים במוסדות החינוך עד סוף שעות הלימודים. הצדדים סיכמו כי במסגרת מענק הבירה לשנת 2016, ייבחן בחיוב מענה לצורכי האבטחה במוסדות החינוך כפי שהוצגו ע"י העירייה.

העירייה תעשה כל מאמץ כי כבר ממחר תורחב האבטחה ככל הניתן בהתראה קצרה, במוסדות החינוך הזכאים לכך ע"פ הנחיות המשטרה גם לאחר השעה 13:30.

ברקת: "אני מודה לראש הממשלה ולשר האוצר על פתרון המשבר ולשותפים הרבים למאבק ובראשם ארגון ההורים הירושלמי יחד עם ארגון המורים, הסתדרות המורים ומועצת הנוער העירונית. נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ילדינו".

יו"ר ארגון ההורים הירושלמי פז כהן: "מגיע לילדי ירושלים לחזור לשגרה ובביטחון. אנחנו מודים לכל הגורמים שלקחו חלק בפתרון המשבר. משימתנו לקראת השלמה מלאה. אנו מאחלים לכל ילדי ירושלים בהצלחה בלימודים".

תוך כך נעתר ראש העיר להעניק תקציב מלא גם לבתי הספר החרדים, גם כאלה שאין להם רישיון אך מצויים בקו התפר.

סגן ראש העיר צביקה כהן פנה אמש בדיון לראש העיר ניר ברקת וביקש כי יועבר תקציב לאבטחה לתלמודי תורה שלא סיימו את הליכי הרישום שלהם.

ראש העיר הבהיר כי כי כל בתי הספר, גם החרדיים יקבלו תקצוב לאורך שעות היום: "נתתי הנחיה שזה פיקוח נפש אמיתי", אמר, "אנו נאשר אותם ואת כל מי שאין לו סמל מוסד".
לימודים ירושלים מורים כיכר אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד