ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"ניטרול או חיסול מחבל מגלה את הגבורה היהודית"

יו"ר הבית היהודי מחריף את הצהרותיו בפתיחת מושב החורף • התייחס גם להסתה של חברי הכנסת הערבים • וידאו

בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


יו"ר מפלגת הבית היהודי השר נפתלי בנט התייחס למצב הביטחוני בפתח ישיבת הסיעה בכנסת הצהריים (ב) ואמר: "כולנו עברנו בימים האחרונים בין בתי האבלים של הנרצחים בגל הפיגועים האחרון של הערבים נגדנו, ומה שחווינו זו גבורה יהודית. גבורה יהודית אדירה, כי בכל היתקלות, בכל היתקלות בין מחבל ערבי לאזרח יהודי, אנחנו רואים חתירה למגע, רעות, ערבות הדדית, נחישות ובסופו של דבר נטרול המחבל או חיסולו וככה צריך להיות. אנחנו רואים בגל פיגועים הזה את הגבורה היהודית בגדולתה.

"בימים האחרונים אני גם שומע קולות איך צריך לבדל בין אבו מאזן שהוא מרגיע כביכול את השטח, לבין אחרים שהם המלהיטים. חברים זה שקר, אבו מאזן רק אתמול פירסם את שתי הכרזות האלה עם הרבה דוגמאות נוספות. הנה כרזה של פתח של אבו מאזן, לא חמאס ואני אתרגם לכם: 'בשם האל הרחמן והרחום האנשים שהקריבו את עצמם למען השם לא יחשבו כמתים אלא כחיים בשמיים בקרבתו של אלוהים. תנועת פתח באזור ירושלים, כפר עקב, מודיעה על מותו של החלל הגיבור (שאהיד) חלל ירושלים, אסחק קאסם בדראן אמריש, מקריבים את הנפשות שלנו'. זה אותו מחבל שרק בשבת ניסה לרצוח אזרחים ישראלים, זה הפת"ח של אבו מאזן".



"רבותי כבר 20 שנה אנחנו שבויים בקונספציה של הפרטנר הפלסטיני. והקונספציה הזאת של הפרטנר הפלסטיני עולה לנו בדם. הרשות הפלסיטינית היא לא פרטנר היא לא הפתרון היא הבעיה!
התפיסה הביטחונית של ישראל ב20 שנה האחרונות שפועלת לחיזוק הרשות הפלסטינית עולה לנו ביוקר. לא קל לשנות קונספציה אבל המחיר שאנחנו משלמים על חיזוק הרשות הפסיטנית יקר מידי. אנחנו מעבירים אליהם כספים, אנחנו מתייחסים אליהם כשותף, אנחנו מושיטים להם יד והם מושיטים לנו סכין.

"הקונספציה השנייה שפשטה את הרגל היא המדינה הפלסטינית. רבותי, התמיכה במדינה פלסטינית היא רוח גבית לטרור. בניגוד לתפיסה הרווחת גל הטרור הזה כמו כל קודמיו, בתרפ"ט, בתר"פ, כבר מ-1851, זה לא נובע מייאוש ערבי, זה נובע מהתקווה, מהתקווה לחסל אותנו פה, והדרך להגיע לשלום ובטחון זה ע"י מחיקת אותו הייאוש. השאלה פה היא של מי האדמה הזאת, של מי הארץ הזאת.

"האמירות שלנו שאומרות שצריך לתת להם מדינה פשוט מזינות אותם בתקוות שווא שאם הם יעשו עוד פיגוע, עוד סכין, עוד פיצוץ אז אנחנו באיזה שלב נתקפל ונעבור לאירופה. לא הייתה מדינה פלסטינית ולא תהיה מדינה פלסטינית, לטרור לא מגיעה מדינה! ועוד מילה לחברי הכנסת הערבים - זה לא סוד שבתור שר כלכלה ושר חינוך ובכלל כל השרים נמרצות פועלים לשילוב הערבים בחברה הישראלית. אבל כשאנחנו רואים את המנהיגות הפוליטית שלהם, מחרחרת מלחמה, מסיתה נגד עצם קיום מדינת ישראל אני אומר להם אתם לא מנהיגים, ככה לא מנהגים ואתם שליחי טרור בלי שיש לכם שולחים. תפסיקו את ההסתה הזאת אתם גורמים לאסון למדינת ישראל אבל גם לכם. זה לא פעם ראשונה שמדינת ישראל מביאה.

"דבר אחרון אני רוצה לברך את חברת הכנסת לשעבר והחדשה שולי מועלם להצטרפותה לסיעה ולכנסת. בשמחה רבה ובאהבה רבה ויתרתי על הכיסא שלי בכנסת. שולי כמובן תביא לתוספת מבורכת לעבודת הסיעה".
בנט הבית היהודי מושב סיעה הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד