י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נשיא ה'מועצת': "רק התורה יכולה להגן עלינו"

צפו בוידאו: סיעת ש"ס התכנסה בביתו של הגר"ש כהן בעיר העתיקה בירושלים • דרעי: "לא הזמן לבקר את הממשלה"

נשיא ה'מועצת': "רק התורה יכולה להגן עלינו"


בישיבת סיעת ש"ס בכנסת, שנערכה במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום הכהן ברובע היהודי בירושלים, קיבלו חברי הכנסת את ברכתו לקראת מושב החורף שנפתח היום (ב) בכנסת.

הגר"ש אמר לחברי הכנסת: "אני מברך את כולכם שהקדוש ברוך הוא יעזרכם שבאמת תהיה ילדים טובים לעשות רצון אבינו שבשמים וכמה שתוכלו לחזק שילמדו תורה. רק התורה יכולה להגן עלינו. חוץ מהתורה אין כלום. תורה מגנא ומצלא".

יו"ר ש"ס, שר הכלכלה והשר לפיתוח הנגב והגליל אריה דרעי, פתח את ישיבת הסיעה ואמר כי במושב הנוכחי הכנסת אמורה לאשר את תקציב המדינה ו"כעת מוטל עלינו להמשיך את העבודה שנעשתה בתחילת הקדנציה". השר דרעי הדגיש כי ש"ס תפעל להגדלת תקציבי עולם התורה ותקציבי השכבות החלשות שנפגעו במהלך הקדנציה הקודמת.



השר דרעי ציין בדבריו את התקופה הקשה בה אנו נמצאים ואת כל שרשרת הפיגועים ואירועי הטרור המתרחשים במדינה, וחיזק את כוחות הבטחון בהתמודדות שלהם מול גל הטרור. השר דרעי הדגיש כי ש"ס תתן לחיילים ולשוטרים כל גיבוי מתבקש מעל כל במה אפשרית.

בהמשך דבריו אמר דרעי כי כעת זה לא הזמו לבקר את תיפקודה של הממשלה ושל העמד בראשה, וכי התבטאויות מהסוג הזה מחלישות את הממשלה ואת מערכת הבטחון. יו"ר ש"ס חזר על פסקי גדולי התורה לאורך כל הדורות בדבר האיסור לעלות להר הבית ואמר כי יש להלחם בכל דרך בטרור אך גם מוטל עלינו לנהוג בחכמה ולא להתסיס את האווירה.

בסיומה של הישיבה בירך נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן את חברי סיעת ש"ס בברכת ברכה והצלחה ועודד אותם להמשיך הלאה בעשייה למען הגדלת כח התורה והשמירה על השכבות החלשות.



שלום כהן שס שכבות חלשות ישיבת סיעה הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד