י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שר הדתות השיק אמבולנס לזכר מתנדב זק"א

שר הדתות ביקר במטה זק"א ת"א והשיק אמבולנס לעילוי נשמת המתנדב הרב אהרן ברלינר ז"ל • תמונות

שר הדתות השיק אמבולנס לזכר מתנדב זק"א


ביקור מיוחד קיים שר הדתות הרב דוד אזולאי במטה זק"א ת"א במתחם רידינג במהלכו נסקרו בפניו הפעילויות של הארגון.

את פניו של השר קיבלו ראשי זק"א ת"א ובהם מפקד זק"א ת"א חיים נוגלבלט, הרב המחוזי של משטרת ת"א רפ"ק הרב אליהו קב, ס' מפקד זק"א חיים לורבר, מר שלמה נחום, ראש ענף ז"ח ברשות פס"ח עליונה ושמואל קלמן, אחראי מתנדבים זק"א.

במהלך ביקורו במטה זק"א ת"א ובתחנת ריכוז החללים השיק שר הדתות אמבולנס שנתרם על ידי חברה קדישא ת"א לארגון זק"א לעילוי נשמת המתנדב שהלך לעולמו במיטב שנותיו לאחר מחלה, הרב אהרון ברלינר ז"ל, שעבד בחברה קדישא ואף התנדב בזק"א ת"א.

כמו כן סייר השר במתחם המתוכנן לשמש כאתר זיהוי בעת חרום או באסון לאומי, התרשם מהתרגולות שנעשו במקום ועל הצרכים להשמשת המבנה באופן תקין לצורך מוכנות לשעת חרום וסקר את האמצעים והיכולות של הארגון לטיפול באסונות.

את פני האורח קידם בדברים רב זק"א ת"א וחבר מועצת הרה"ר הרב יעקב רוז'ה, שעמד על ייחודיותה של זק"א ת"א. סקירה על פעילות הארגון מסר מנכ"ל זק"א הרב צבי חסיד, וסקירה מיוחדת מסר מפקד יחידת הג'יפים של זק"א תל אביב נחום קהלני, על פעילותה של יחי' הג'יפים וההישגים שהביאה תוך שת"פ במסגרת המשטרה.

בסיכום המפגש הביע השר את התפעלותו מהיקף פעילות הארגון, כשהכל נעשה בהתנדבות מלאה וללא תמורה. השר הבטיח לעמוד לימין הארגון ולשמש כאוזן קשבת לצרכיו.

















זקא ביקור שר דתות מתנדב ברלינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד