ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

נתניהו לאבו מאזן: די לשקרים שלכם

נתניהו דיבר בישיבה מיוחדת בכנסת: "נער שניסה לרצוח הופך לקדוש מעונה - ננקוט בעוד צעדים תקיפים"

צילום: אמיר שאבי, פלאש 90
צילום: אמיר שאבי, פלאש 90


"ננקוט יד קשה נגד הטרור", כך הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (ג'). הקבינט שוב יתכנס הערב.

נתניהו נאם במושב של הכנסת לזכרו של רחבעם (גנדי) זאבי והודיע שהקבינט יכריז היום על שורה של צעדים תקיפים נגד הטרור.

ראש הממשלה התייחס לישיבת הקבינט שכינס הצהריים ואמר: "לפני שעה קלה כינסתי את הקבינט ואת הצמרת הביטחונית, עוד היום נחליט על שורה של צעדים תקיפים נוספים שייושמו בשטח במהירות האפשרית. ישראל תבוא חשבון עם המרצחים, עם אלה שמנסים לרצוח וכל מי שמסייע. לא רק שנשלול מהם זכויות, נגבה מהם את כל המחיר. אנחנו נשתמש בכל האמצעים כדי להחזיר את השקט לאזרחי ישראל.

"אנחנו במאבק, זהו מאבק של כולנו ונעמוד בו יחד. ידענו בעבר גלי טרור ויכולנו להם, הם לא השיגו את מטרתם להשמיד את מדינתנו והם לא יצליחו גם הפעם.

"אני בטוח שהפעולות שננקוט יביאו להכרה בצד השני שהטור אינו משתלם. ישראל חזקה ועל אפם וחמתם היא תהיה כאן לנצח. אני פונה לאבו מאזן, תפסיק לשקר, עליך לעצור את ההסתה, עליך להילחם בקיצוניים שגורמים לחפים מפשע לשלם מחיר יקר.

"נער שניסה לרצוח הופך לקדוש מעונה, את ההפך הגמור מציג הדובר שלך אבו מאזן. אל תהפוך רוצחים לגיבורים. אם תהיה התדרדרות הרי תשאו באחריות לכך. אתה חייב לעשות את מה שמוטל עליך ואנחנו נעשה את מה שמוטל עלינו. לערביי ישראל אני אומר אל תלכו שולל אחרי המסיתים שרוצים להבעיר את המדינה. אני יודע שיש ציבור גדול וגם מנהיגי ציבור שמבינים בדיוק את מה שאני אומר, המנהיגים צריכים למצוא את העוז להתייצב נגד הקיצוניים.

"אני אומר אזרחי ישראל, ישראל היא מדינת חוק ומי שייקח את החוק לידיו ישלם את המחיר".
טרור ירושלים נתניהו כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד