ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

בעל עסק בגאולה: "המחבל ממלכי ישראל היה בדרך אלי"

בעל עסק לבגדי גברים בגאולה טוען שטכנאי בזק היה אמור להגיע אליו לסדר תקלה • הוא נחרד לשמוע כי רכב בזק ביצע פיגוע בסמוך לחנותו בדיוק בזמן שתואם לביקור • בשיחה שערך עם בזק נאמר לו ש"שובץ לו טכנאי אחר", אך סירבו לדרישתו לקבל טכנאי יהודי בלבד

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


האם המחבל שביצע את הפיגוע במלכי ישראל היום (ג'), נשלח לשכונת 'גאולה' בירושלים, על ידי חברת בזק, בהזמנתו של מנהל עסק מקומי?

יוסף ויצמן (44) בעל העסק 'מברוס מן', לבגדי גברים ברחוב מלאכי בירושלים, טוען כי פנה לחברת בזק לאחר שהאינטרנט בחנותו חדל מלפעול.

"תיאמו לי טכנאי שאמור היה להגיע לחנות בין השעות 10:00 ל-12:00", הוא אומר, "מתברר, שאותו טכנאי הוא הוא המחבל שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה, לא הרחק מהחנות שלי".

"מה היה קורה אם המפלצת הזו הייתה נכנסת לחנות שלי ועורכת מסע טבח? אני חושש", הוסיף, "שתוכניתו הייתה עלולה להיות לבצע פיגוע אצלי. החנות לא נמצאת במקום הומה אלא במקום שקט, היא הייתה מלאה באנשים באותה העת. מה היה קורה לו הטכנאי אכן היה מגיע לחנות ומבצע את הטבח? היה לוקח הרבה זמן עד שמישהו היה מגלה את זה, והתוצאה של הפיגוע הייתה גרועה בהרבה", אומר יוסף ל'בחדרי חרדים' בחשש.

לאחר שהטכנאי לא הגיע, ולאחר שויצמן קישר בין אי הגעת הטכנאי לפיגוע, הוא פנה לבזק כדי שישלחו אליו טכנאי אחר.

,


"צלצלתי לשירות הלקוחות של חברת בזק", הוא אומר, "אמרתי להם שהטכנאי כבר 'נמצא בעולם שכולו לא טוב' ואני צריך שישלחו אלי טכנאי אחר. הם אמרו לי שהם יודעים - וכבר דאגו לטכנאי חילופי. ביקשתי מהם טכנאי יהודי ולא ערבי, בגלל שאני מפחד. אמרו לי שאני לא יכול לדרוש כזה דבר".


האזינו להקלטת השיחה עם שירות הלקוחות של בזק

אמרתי להם: "היה אמור להגיע אלי טכנאי, לסדר לי את קו האינטרנט אבל עכשיו אני מבין שהבחורצ'יק הוא בעצם המחבל". הנציג ששמו אריאל ענה כי: "הטכנאי שאמור להגיע שמו 'מור".

רק לאחר שיוסף הדגיש כי הוא חושש שהמחבל היה אמור להגיע אליו. הנציג הודה כי אכן בוצעה החלפה במשימה.

"אני יכול לבקש שיגיע אלי יהודי ולא ערבי?" ביקש יוסף, "אי אפשר לבקש את זה, אבל במקרה הזה יגיע אליך יהודי", השיב הנציג.

יוסף העלה פוסט בפייסבוק, עם צילום המסך של ההודעה, הכוללת את השעה בה אמור היה להגיע אליו הטכנאי.

"עובד בזק בשם אבי הנגבי הגיב לי: "מה הטררם? יגיע טכנאי אחר", אני בשוק מהתגובה שלו", אמר. לדבריו, בשיחה עם בזק לאחר מכן, נאמר לו שלא המחבל הוא זה שהיה אמור להגיע לחנות שלו.



גיא הדס, דובר בזק הכחיש את הדברים ואומר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "בזק מביעה זעזוע עמוק בעקבות הפיגוע בירושלים ברחוב מלכי ישראל", אמר, "ומפעילותו החבלנית של עובד החברה (שנהרג במהלך הפיגוע). אנו המומים מהמעשה הנפשע, מביעים שאט נפש מהמעשה, כואבים את כאבן העמוק של משפחות ההרוגים ומתפללים להבראתם המהירה של פצועי הפיגוע".

"בבזק מדגישים כי לא נראה כל סימן מוקדם, ולא נצפה כל שינוי בהתנהגותו של העובד, אשר יכלו להעיד מראש על פעילותו החבלנית הנפשעת".,
בזק רצח גאולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד