ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ראש העיר ניו יורק יגיע לישראל "ידבר נגד האנטישמיות"

ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו, יגיע בשבוע הבא לביקור בישראל • מדובר בביקור הראשון בארץ מאז שנבחר לראש העיר

ביל דה בלאזיו עם הנגיד הרב אהרן נאה (באדיבות המצלם)
ביל דה בלאזיו עם הנגיד הרב אהרן נאה (באדיבות המצלם)


ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו, יגיע בשבוע הבא לביקור בישראל, מדובר בביקור הראשון בארץ מאז שנבחר לראש העיר בשנה שעברה.

במהלך ביקורו, ראש העיר יישא את הנאום המרכזי בכנס השנתי של ראשי הערים, בו הוא ידבר על נושא האנטישמיות במערב וכיצד הערים חייבות להתמודד עם האתגר על פי ייעוץ מהממשל.

המארחים של הכנס הם הקונגרס היהודי האמריקאי - המועצה האמריקנית ליהדות העולם, והפורום העולמי של יהדות המכנס עשרות ראשי ערים מרחבי העולם, כדי לדון בסוגיות ואתגרים הניצבים בפני ראשי הערים‏.

על פי המידע שנמסר על ידי העירייה, עלות הנסיעה והלינה עבור ראש העיר וצוותו ממונים על כמתנה פרטית על ידי יזם ישראלי ברוך אליעזר גרוס, והיא ללא עלות למשלם מסים.

גרוס משמש כמנכ"ל Besadno, חממה ישראלית וחברת סטארט-אפ. גרוס אמר לתקשורת "כבוד הוא לי להצטרף לראש העיר במאבקו נגד האנטישמיות ובתמיכה של סובלנות. ניו יורק יכול ללמד ערים אחרות עם מודל להגנה על כל הקהילות נגד השנאה".‏

קן פרידמן, דוברו של גרוס, "זה היה פשוט עניין של ברוך אליעזר גרוס, יהודי אורתודוקסי, לתמוך באופן מלא במשימה המוצהרת של ביל דה בלאזיו להתעמת עם האנטישמיות", אמר פרידמן.

ניו יורק היא ביתם של אחת הקהילות היהודיות הגדולות ביותר בעולם. הביקור של ביל דה בלאזיו לישראל יהיה הפעם הרביעית שהוא יבקר בארץ. וימריא מניו יורק ביום חמישי בערב וביום ראשון ימריא חזרה.

ביל דה בלאזיו יגיע בלווית יד ימינו החרדי אבי פינק, ובתוכם ידידיו החרדים של הראש העיר הנגידים ועסקני ציבור אלי קליינמן, מייקל לאנדא, אהרון נאה וליאן גולדנברג.‏
ביל דה בלאזיו ראש העיר אנשטימיות ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד