כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מיון 'טרם' בבאר שבע – יפעל 24 שעות, 7 ימים בשבוע

ד"ר זאב וימפהיימר: "אנו גאים להרחיב את השירות, ולהעניק לתושבי באר שבע וסביבתה את הטיפול המקצועי והזמין"

מיון 'טרם' בבאר שבע – יפעל 24 שעות, 7 ימים בשבוע


לאחר המהפכה שהתחוללה בבאר שבע מאז פתיחת סניף 'טרם' בעיר, יזכו מעתה תושבי העיר וסביבתה לקבל את מגוון שירותי הרפואה הדחופה ב'טרם' 24 שעות ביממה.

בחודשים האחרונים מאז נפתח מיון 'טרם' בעיר טופלו בו אלפי תושבים שזכו לקבל מענה מקצועי במיטב הזמינות מבלי שהם נדרשים להמתין שעות כמקובל בחדרי המיון בבתי החולים.

ד"ר זאב וימפהיימר המנהל הרפואי של 'טרם' בבאר שבע אמר: "אנו גאים להרחיב את השירות, ולהעניק לתושבי באר שבע וסביבתה את הטיפול המקצועי והזמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע".
אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם כל קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר מיון.

במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי רופאי רפואה דחופה ובגיבוי מומחים ממגוון התחומים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, גיבוס, עירוי תוך ורידי וטיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון הסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.

את 'טרם' פוקדים בכל שנה מעל 600 אלף איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.
טרם מיון באר שבע רופא זמינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד