י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

התגייסות למתן כבוד אחרון לגלמוד שנרצח בפיגוע

'בחדרי חרדים' מצטרף לקריאה: בואו להשתתף בהלוויתו של הקדוש הערירי אלון גובברג הי"ד; ההלוויה - ב-17:00

התגייסות למתן כבוד אחרון לגלמוד שנרצח בפיגוע
פלאש


לאחר מאמצים מרובים, זוהתה גופתו של ההרוג השני, שנרצח אתמול (ג'), בפיגוע בתלפיות שבירושלים. ההרוג הינו ללא משפחה, ו'בחדרי חרדים' קורא לציבור להגיע להלוויתו.

אתמול נרצח בפיגוע בתלפיות, הקדוש הגלמוד אלון גובברג הי"ד. הלוויתו תצא בשעה 17:00 מבית ההספד בגבעת שאול בירושלים להר המנוחות.

'בחדרי חרדים' וארגוני המתנדבים קוראים לציבור להשתתף בהלוויתו, ולחלוק כבוד אחרון לקדוש שנרצח, ולא הותיר אחריו ילדים. בני משפחות היחידים בישראל: אמא, ובת דודה.

"לא סוכן מוסד ולא חשאי, יהודי שנרצח כי הוא יהודי"
ל'בחדרי חרדים' נודע כי רק יממה לאחר הפיגוע הרצחני בשכונת ארמון הנציב, זוהה בוודאות ההרוג השני בטבח - אלון גובברג הי"ד בן 51 מירושלים.

"הנרצח היה ללא פרטים מזהים עליו" אומר חיים ויינגרטן, מפקד המבצעים בזק"א. לדבריו, בחיפוש שנערך על בגדי המנוח, לא היה ולו פרט מזהה אחד. "אתמול נלקחה ממנו תביעת אצבע על ידי חוקרי המז"פ של משטרת ירושלים, ורק הבוקר התקבלה תשובה סופית שאכן מדובר באלון הי"ד", הוא אומר ל'בחדרי חרדים'.

למנוח הגלמוד יש רק אמא קשישה בת 82 המתגוררת בדיור מוגן בסמוך למקום הפיגוע. מטבע הדברים, אף אחד לא הגיע לדרוש בשלומו, ובעקבות כך התעכב תהליך הזיהוי. "הבוקר, לאחר שאמו המתגוררת במושב זקנים עודכנה, הותר שמו לפרסום", אומר ויינגרטן. האם, צפויה להשתתף בהלוייה בסיוע אנשי 'עזר מציון'.

בקבוצות הוואטסאפ כבר הריצו קונספירציות על זהותו ה'חשאית' והסיבה בגינה לא מתפרסם שמו. "לא מדובר באיש מוסד בכיר או בקצין צה"ל בכיר. מדובר ביהודי פשוט, שנרצח כי הוא יהודי, לעיתים פרסום שמות הרוגים מתעכב בעקבות אי איתור בני משפחה או אי זיהוי וודאי" מוסיף וינגרטן.

כזכור, אתמול (ד') בסמוך לשעה 10:00 שני מחבלים תושבי מזרח ירושלים, בשנות ה-20 לחייהם, עלו לאוטובוס של אגד קו 78 כשהם חמושים באקדח ובסכין. הם ביצעו ירי והחלו לדקור את הנוסעים, נעלו את הדלתות ולא איפשרו לנוסעים להימלט על חייהם.

לוחמי מג"ב ושוטרי סיור שהגיעו למקום, זיהו את המחבלים וירו לעברם. כתוצאה מכך נהרג המחבל בהא עליאן, בן 23, תושב ג'בל מכבר אשר מזוהה עם תנועת הפת"ח. המחבל השני שנפצע קשה, גם תושב מג'בל מכבר, פעיל חמאס, שריצה מאסר בין השנים 2013-2014 על רקע פעילות חמאס ארגונית.

בפיגוע נרצח חיים חביב הי"ד בן ה-78. אשתו שושנה מאושפזת עדיין במצב קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים. שישה פצועים מהפיגוע בארמון הנציב עדיין מאושפזים. בבית החולים שערי צדק מאושפזת שני פצועים קשה שבמהלך הלילה חל שיפור במצבם. אחד מהם התעורר ונושם עצמונית, עדין מאושפז בטפול נמרץ.

גם במצבה של הפצועה הקשה הנוספת חל שפור, היא עדיין מונשמת ומורדמת. שיפור חל גם במצבם של שני הפצועים הנוספים, אחת במצב בינוני עם דקירה בחזה והשני במצב קל.
הלוויה פיגוע ירושלים טרור זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד