י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נהנים וזוכים: מבצע חטיפי אסם 'עשר עשרים שלושים' יוצא לדרך

כל הפרטים - הושק מבצע החטיפים הגדול 'עשר עשרים שלושים' לציבור החרדי

המנכ"ל בטקס ההשקה
המנכ"ל בטקס ההשקה


במסיבת עיתונאים מרשימה שנערכה לאחרונה בחברת אסם, הושק מבצע החטיפים הגדול 'עשר עשרים שלושים'. האירוע נערך בהשתתפות מנכ"ל קבוצת אסם איציק צאיג, מנכ"ל אסם סחר ניצן גולדברג, מנכ"ל חטיבת חטיפים אורי בן שי ובכירים נוספים מאסם ומחטיבת החטיפים.

מבצע החטיפים יוצא לדרך לאחר עבודת שטח והשקעה רבה שנעשתה באסם כדי להבין את צרכי הציבור החרדי. ואכן, הקונספט הייחודי של מבצע 'עשר-עשרים-שלושים', יאפשר לעשרות משתתפים לזכות בפרסים יקרי ערך מותאמים למגזר.

במסיבת העיתונאים הציגו ראשי אסם את המבצע, שבמסגרתו יהיו זוכים חדשים בכל שבוע. קטלוג המתנות יחולק לשלוש רמות: עשר אריזות, עשרים אריזות ושלושים אריזות. המבצע יאפשר בחירת פרס מועדף והשתתפות לפי כמות האריזות שנאספה על ידי המשתתף.

מנגנון הזכייה מתבסס על שאלות ידע בנושאי חגים, ידע יהודי כללי ושאלות טריוויה, המשיבים מהירים ביותר זוכים

במסיבת העיתונאים ציין ניצן גולדברג מנכ"ל קבוצת אסם סחר את ההשקעה של אסם למצוא פתרונות לכל צרכי המגזר החרדי, החל מכשרויות מהודרות למוצרים ועד למארזים למשפחות ברוכות ילדים.

לדבריו "המגזר החרדי היה ציבור אסטרטגי באסם מאז ומעולם. השנה החלטנו לחזק את פעילות עולם המבצעים לפי לוח מעגל השנה העברי, כך שנוכל להמשיך לתת מענה מדוייק לצרכי המגזר".
מנכ"ל חטיבת חטיפים, דגני בוקר, קפה ומאפה אורי בן שי שיתף את הנוכחים בתהליך הלמידה המוקדם שנעשה בחטיבה לפני ההחלטה על היציאה למבצע החטיפים. "חטיפי אסם מלווים את ילדי המגזר בשבת, בחג ובכל אירוע משמעותי. המבצע הנוכחי הוא עדות נוספת לעומק ההיכרות וההבנה של אסם את הציבור החרדי ואת צרכיו".
אוסם אסם חטיפים מבצע צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד