י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תל אביב חולקת כבוד: פרסים לזכר הרב עובדיה

מועצת העיר תל אביב החליטה להעניק פרס לכותבי חיבורים תורניים לזכרו של רב העיר לשעבר - הגר"ע יוסף זצ"ל • צפו בתיעוד

תל אביב חולקת כבוד: פרסים לזכר הרב עובדיה
יעקב כהן


אפילו שם - בתל אביב, 'העיר ללא הפסקה', הוענקו פרסים על שם הרב עובדיה יוסף זצ"ל לתשעה כותבי החיבורים הטובים ביותר.

במהלך היסטורי וראשון מסוגו, החליטה מועצת העיר תלֿ-אביב יפו, לקבוע פרס לכתיבה הלכתית על שמו של הגר"ע יוסף זצוק”ל. הפרס נוסד לזכרו של מי שכיהן פאר כרב הראשי לתל אביב יפו, לפני עלותו לכהן כראשון לציון ורבה הראשי של ישראל.

הפרס הוענק למחברי מאמרים הלכתיים על פי החלטת וועדת הפרס המורכבת מרבנים, דיינים ואישי ציבור, בראשות הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף.



הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף בירך בחום את העוסקים במלאכת הקודש, וריגש את הנוכחים כשהגיש בדבריו כשהכריז כי “אין ספק, שזו הדרך המעולה והמובחרת להנצחת שמו וזכרו הטהור של מרן זצ”ל. אני אומר לכם, כי גם אם היינו שואלים את מרן בעצמו מהי הדרך המעולה לטובת נשמתו והנצחת מורשתו, הוא היה מורה לעשות כך”.

מחברי החיבורים הטובים ביותר קבלו מידיהם של הרבנים ואישי הציבור את המלגות, שלושה זוכים במלגות בגובה אלפי שקלים, וכן פרסי משנה מכובדים.

סגן ראש עיריית תל אביב יפו נתן אלנתן, שיזם את הטקס, אמר "כי אין ספק שהמעמד ההיסטורי והמרגש, מצטרף לפרסים מכובדים רבים ובעלי שם אותם מעניקה העיר תל אביב יפו, ובעזרת ה' הפרויקט יימשך גם בשנים הבאות, לזכרו הטהור של מרן פאר הדור והדרו".







































































תל אביב פרס הרב עובדיה יוסף הראשון לציון יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד