ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

אבו מאזן ממשיך לשקר: "הורגים ילד בדם קר"

יו"ר הרש"פ בנאום הסתה רווי שקרים • דובר מחלקת המדינה באמירה אנטי ישראלית: "שימוש מופרז בכוח"

אבו מאזן. צילום: פלאש 90
אבו מאזן. צילום: פלאש 90


ההסתה הפלסטינית נמשכת: בצל גל הטרור הפוקד את ישראל, נשא הערב (ד) יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נאום תוקפני ולוחמני, והאשים את מדינת ישראל בהוצאה להורג של צעירים פלסטינים.

"לא ניכנע להיגיון הכוח הנפשע. ישראל נוקטת מדיניות כיבוש ותוקפנות יחד עם עדרי המתנחלים שלה, אשר מבצעים מעשי טרור נגד העם שלנו, נגד האתרים הקדושים שלנו ונגד הבתים והעצים שלנו. לא נקבל את ההוצאה להורג של ילדינו בדם קר, כפי שעשו לילד הזה אחמד מנאסרה ולילדים אחרים בירושלים ובמקומות אחרים בשטחים הפלסטיניים", תקף.

אבו-מאזן המשיך ואמר: "נמשיך במאבקנו המדיני, נגיש תביעות חדשות לבית הדין הפלילי בהאג, סירוב ישראל לידינו המושטת לשלום והבנייה בהתנחלויות הם הסיבה להיעדר ביטחון ושלום".

מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה: ״דבריו של אבו מאזן הערב הם דברי הסתה ושקר. הנער עליו הוא מדבר חי ומאושפז בהדסה לאחר שדקר ילד ישראלי בזמן שרכב על אופניו. בעוד ישראל שומרת על הסטטוס קוו בהר הבית, אבו מאזן בדברי ההסתה שלו עושה שימוש ציני בדת וכך גורם למעשי טרור״.

במקביל, עידן חדש החל הערב: האמריקאים מצטרפים לאירופאים בביקורת הבוטה על ישראל, אפילו בעיתות צרה ופיגועים, ומשווים בין המחבלים הפלסטינים לאזרחים ישראלים תמימים שנרצחים ברחובות העיר. דובר הבית הלבן אמר הערב כי הוא "מודאג ממותם של אזרחים ערבים וישראלים כאחד".

בוטה יותר ממנו היה דובר מחלקת המדינה האמריקנית שסיפק הערב הצהרה לכתבים, בה התייחס למצב הביטחוני בישראל ואמר כי יש בידיו "דו"חות לשימוש מופרז בכוח מצד ישראל".

כך גם הזכיר הדובר דווקא אירוע קטן של מעורער בנפשו,דקירתם של ארבעת תושבי דימונה בידי נער יהודי בשבוע שעבר, את האירוע הזה הוא כינה: "מעשה טרור".

יצויין, כי מוקדם יותר היום פרסמו במשטרה סרטון ממצלמות נסתרות שבו נראים הנערים הערבים רודפים אחרי נערים ואזרחים ישראלים בנ ומבצעים פיגוע דקירה.

המערכת הפוליטית תוקפת פה אחד
השרה מירי רגב בתגובה על נאום אבו מאזן הערב: "יצא המאזן מן השק. אבו מאזן הוכיח הערב שהוא ראש הנחש, שהוא רבם ומורם של המרצחים. בדברי ההסתה שנשא מקן הטרור שבמוקטעה הוא חשף שדם הנרצחים על ידיו ועל פיו. אבו מאזן יודע שאמירותיו המסיתות מובילות את עמו לאסון אך הוא לא מבקש את טובת עמו - הוא מבקש דם. ההסתה של אבו מאזן נגד ישראל תגבה ממנו מחיר כבד ועמו ישלם מחיר כבד לא פחות - אם אבו מאזן יגרור אותנו לאינתיפאדה מדינת ישראל תהפוך את החיים במזרח ירושלים לגהינום".

מהמחנה הציוני נמסר בתגובה לדברי יו"ר הרשות הפלסטינית: "דבריו של אבו מאזן הם דברי בלע חמורים המעוותים את המציאות, הגובלים בחוסר אחריות מוחלט, ומלבים עוד יותר את הייאוש והשנאה באזור".

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד הגיב לנאום אבו מאזן: "אבו מאזן ממשיך במסע ההסתה והשקרים שלו. הנאום שלו הערב גורם לתדלוק הטרור והשנאה. במקום להרגיע ולגנות את המחבלים הנפשעים שמנסים לרצוח ישראלים חפים מפשע, בחר אבו מאזן לעלות מופע עלוב, של חוסר מנהיגות ופחדנות ברמה הנמוכה ביותר. אבו מאזן, והמחבלים צריכים לדעת שישראל תמשיך לעמוד איתנה ותילחם בטרור בכל מקום ובכל עת ובעוצמה רבה. מי שינסה לפגוע בנו, דמו בראשו".

צפו: הנער 'התמים' מבצע פיגוע דקירה
אבו מאזן מצלמות ערבים מאבק נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד