י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חזרה למשפחתה לאחר שגיסותיה הערביות שיבחו מחבלים

בן זוגה של מ' שכנע אותה בטוהר כוונות והיא האמינה לו • האסימון נפל לה כשראתה בפייסבוק פוסטים של גיסותיה ובהם דברי שבח והלל למחבלים

חזרה למשפחתה לאחר שגיסותיה הערביות שיבחו מחבלים


שתי אחיות ערביות מבית לחם העלו בפייסבוק תמונות של כמה מן המחבלים שביצעו לאחרונה את פיגועי הטרור ברחבי הארץ, ובכך הביאו לסיומו של קשר בין בת ישראל עם צעיר ערבי.

מ', בת טובים מבוססת, עבדה בקניון בירושלים, שם הכירה בחור ערבי מודרני, שדיבר עברית צחה והתנהג כישראלי לכל דבר. הוא סיפר לה כי אביו ערבי אך אמו יהודיה.

כשהקשר התפתח הוא ביקש ממנה לבקר אצל משפחתו בבית לחם. המשפחה הערבייה קיבלה את מ. בצורה מדהימה ואמו של הבחור סיפרה שהיא עצמה נולדה כבת למשפחה יהודית בחיפה והכירה את בעלה הערבי. עיניה זלגו דמעות כשהיא סיפרה שמאז נישואיה לערבי, משפחתה היהודית ניתקה עמה קשר. בנותיה שישבו לצידה הנהנו בראשן, כאילו הן מכירות את סיפורה של אמן.

הצעיר הערבי עשה הכול להוכיח שהוא יהודי ואף לקח אותה עמו לכותל המערבי לתפילה. פעם אחת הוזמנה לבקר ביום שישי בבית הוריו וראתה את אמו מדליקה נרות שבת.

הדבר היחיד שהחשיד אותה היה המבטא של האם.

יום אחד אמרה מ. לבחור שמשהו בלבה לא שקט, כיוון שהיא מרגישה שמסתירים ממנה משהו. לאחר שהבטיחה שתישאר עמו בכל מצב, לתדהמתה התוודה שאמו היא ערביה מבטן ומלידה.

מ. היתה המומה, פגועה ומרומה, אבל הרגש העיוור ניצח והיא המשיכה בקשר לאחר תחנוניו.
בערב ראש השנה האחרון, שמעה מ. על יד לאחים ויצרה קשר עם הארגון לבקשת עצה ועזרה. נפגשה עם העו"סית מטעמם וסיפרה על התלבטותה בין נישואין ליהודי לבין הקשר המיוחד עם הבחור ומשפחתו.

בהתאם להנחיות שקיבלה, המשיכה העובדת הסוציאלית לשמור על קשר עם מ' ולנסות שוב ושוב לדבר על לבה על הקשר המסוכן.

רק בימים האחרונים נפל למ. האסימון. אחיותיו של בן הזוג הערבי, שכחו שהיא חברה שלהן בפייסבוק, ופרסמו תמונות של מחבלים מהפיגועים השונים, בשילוב דברי תמיכה, שבח והלל. הפוסט שלהן עלה שניות ספורות לאחר שמ. פרסמה פוסט שבו היא כתבה שצריך להרוג את המחבלים ולא רק לנטרל אותם.

באותו רגע קלטה מ. שמדובר במשפחה שונאת ישראל, וכל האהדה כלפיה הייתה הצגה מן השפה ולחוץ. על אתר החליטה מ. לנתק כל קשר עם בן זוגה. היא התקשרה לעובדת הסוציאלית של יד לאחים, סיפרה את הסיפור ואמרה בנחרצות ובשמחה שזה עתה הודיעה לצעיר הערבי על סיום הקשר ביניהם לצמיתות.

ביד לאחים ממשיכים לקיים קשר עם מ' ללוותה ולסייע לה לשוב כבת נאמנה לעם היהודי.


יד לאחים גזענות מחבלים טרור פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד