י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הרב אברהם שושן ממיטת אמו: "בנס המחבל לא החדיר את הסכין עמוק"

בנה של פצועת הפיגוע בתחנה המרכזית, רבקה שושן בת ה-72, מספר ל'בחדרי חרדים': "אמא איבדה הרבה הרבה דם, היא סיפרה לי שהמחבל הגיע במצב של ריצה עם הסכין, רק בנס הוא לא הצליח להחדיר אותה עמוק" • בפנים: שמה לתפילה

זירת האירוע בתחנה המרכזית. צילום: פלאש 90
זירת האירוע בתחנה המרכזית. צילום: פלאש 90


הטרור ממשיך להכות בירושלים: בבית החולים 'שערי צדק' בבירה מאושפזת במצב בינוני הגב' רבקה שושן, תושבת שכונת רמת אלחנן בבני-ברק בת 72, שנדקרה בפיגוע בתחנה המרכזית הערב (ד).

הגברת שושן נסעה לבקר את אחותה המתגוררת בירושלים. מבית החולים נמסר כי מצבה יציב והיא אינה נמצאת בסכנת חיים. הציבור נקרא להתפלל לרפואתה השלמה של רבקה בת רג'ינה.

בנה הוא הרב אברהם שושן, רב קהילת 'היכל הקודש' ברסלב בבני-ברק, שבנשיאות המוהרא"ש שיק זצ"ל.

הרב שושן מספר ל'בחדרי חרדים' היישר מבית החולים: "אמא איבדה הרבה הרבה דם, היא סיפרה לי שהמחבל בא במצב של ריצה עם הסכין, רק בנס הוא לא הצליח להחדיר עמוק את הסכין. 'ראינו ניסים גדולים', היא אמרה, כרגע אמא נכנסה לבדיקת סיטי בבית החולים, על פניו עשו לה תפירות ועצרו את הדם שאיבדה, יש לה עדיין כאבים גדולים. אני מבקש להמשיך להתפלל".


תיעוד חיסול המחבל. צילום: מוישי גולדברג

המחבל הדוקר הוא אחמד שעאבן, בן 23, תושב ראס אל עמוד שביצע את הפיגוע בדקירות סכין. שעאבן היה כלוא בין השנים 2012-2015 בגין פעילות טרור עממי.

בערב הוא הגיע לאזור התחנה המרכזית בירושלים, ותקף בדקירות סכין את הגברת שושן שעמדה במקום ורצתה לעלות לאוטובוס. הנהג פעל בתושיה רבה, איפשר לפצועה לעלות לאוטובוס ומנע את כניסת המחבל. דקות אחדות לאחר מכן חוסל המחבל על ידי לוחם יס"מ.

השר לבטחון פנים גלעד ארדן הגיב הערב ואמר: "‏המחבל שדקר הערב בתחנה המרכזית השתחרר מהכלא לא מזמן לאחר שישב רק 3 שנים על השלכת בקבוקי תבערה. חייבים להבין שאין הבדל בין בקבוק תבערה לנסיון רצח".
אברהם שושן רמת אלחנן רבקה שושן פיגוע תחנה מרכזית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד