כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הפצועה שוחררה מבית החולים: "זה נס"

רבקה שושן, בת ה-72 שנדקרה אתמול בתחנה המרכזית בירושלים, שוחררה • מספרת: "איש לא האמין לי"

הפצועה עם מוטי פריד יוצאת מבית החולים על רגליה
הפצועה עם מוטי פריד יוצאת מבית החולים על רגליה


נס: פצועת הפיגוע בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים, שוחררה הלילה (ה'), מבית החולים.

רבקה שושן (72), תושבת רמת אלחנן בבני ברק, פונתה לאחר הפיגוע לבית החולים שערי צדק בירושלים, עם פצע דקירה בגב התחתון. אולם באורח נס, פצע הדקירה לא פגע בה יותר מידי. "בבית החולים תפרו לה את הדקירה, ולאחר שהותאוששה בסמוך לשעה אחר חצות הלילה, רופא שיחרר אותה מבית החולים", מספר העסקן מוטי פריד, יו"ר הארגון 'סעד ומרפא'.

הפצועה שיחזרה את הפיגוע באוזני מתנדבי ארגון סעד ומרפא "אני גרה בבני ברק", סיפרה, "הפסדתי את קו 402 הקרוב והחלטתי לנסוע לבקר חברה המתגוררת בהר נוף. בפסיעה הראשונה על האוטובוס הרגשתי דקירה וכאבים בגב, צעקתי לעבר הנהג שמחבל דקר אותי, אף אחד לא האמין לי".

הפצועה מספרת שהיא חשפה את הפציעה ואז אכן נראה שהיא הייתה מלאה דם, "אז התברר המצב, כוחות הביטחון וההצלה פינו אותי לבית החולים, וחיסלו את המחבל".

הפצועה עשתה את דרכה לביתה בבני ברק ברכבו של פריד, כשהיא מודה כל העת בשמחה "השם הציל אותי ממוות".

הפיגוע אירע בסמוך לשעה 18:30: המחבל אחמד שעאבן (23) תושב ראס אל עמוד, ששוחחר רק לפני חודשיים מהכלא לאחר שריצה שלוש שנות מאסר בעקבות פעילות טרור עממי, דקר ופצע קל את גברת שושן. היא רצה לדלת האוטובוס שהיה במקום, ונהג האוטובוס בתושיה רבה איפשר את עלייתה לאוטובוס, נעל את הדלתות ומנע את כניסת המחבל לאוטובוס.

המחבל נמלט כשאזרחים החלו לצעוק 'מחבל', שוטר יס"מ ירושלים שהיה במרחק קטן ממקום האירוע הבחין במחבל כשהוא מחזיק סכין, ביצע ירי מדוייק לעברו והוא נהרג.


זירת הפיגוע. צילום: מדברים תקשורת

מוקדם יותר סיפר מבית החולים בנה הרב אברהם שושן, רב קהילת 'היכל הקודש' ברסלב בבני-ברק, הרב שושן מספר ל'בחדרי חרדים' היישר מבית החולים: "אמא איבדה הרבה הרבה דם, היא סיפרה לי שהמחבל בא במצב של ריצה עם הסכין, רק בנס הוא לא הצליח להחדיר עמוק את הסכין. 'ראינו ניסים גדולים', היא אמרה".
פיגוע דקירה רבקה שושן שחרור בית חולים שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד