ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

נמשכת הסערה: "אבו מאזן טרוריסט"

בישראל ממשיכים לזעום על ההסתה של אבו מאזן ודברי מחלקת המדינה האמריקנית: "להגיב בבנייה בירושלים"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


נמשכת הסערה הפוליטית בשל דברי ההסתה של נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן, והנאום בו האשים את מדינת ישראל בהרג ילדים פלסטינים. ישראל גם מוחה נגד דברי מחלקת המדינה האמריקאית לפיה "ישראל השתמשה בכוח מופרז".

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כ"ץ הגיב: "התשובה האמיתית לדברי הבלע והשקר של אבו מאזן, שהופך ילד רוצח לקדוש מעונה ומנסה לערער את אחיזתנו בי-ם, היא החלטה מיידית על בניית עשרות אלפי יחידות דיור חדשות בשכונות היהודיות של ירושלים! בכוונתי להעלות הצעה זו בישיבת הממשלה הקרובה".

שר הקליטה והשר לענייני ירושלים זאב אלקין חבר הקבינט, אמר: "בנאום עלילת דם והסתה פרועה שלו, הוכיח אבו מאזן פעם נוספת שהאחריות העיקרית על גל ההסתה ועלילות הדם שקריות שהולידו את גל הטרור הנוכחי היא על הרשות הפלסטינית ועל אבו מאזן באופן אישי. יש להתייחס אליו כאל טרוריסט".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב גם לדברי מחלקת המדינה האמריקנית ואמר ״דברי דובר מחלקת המדינה של ארה״ב כה מופרכים ומעוותים שאני מצפה מהנשיא אובמה וממזכיר המדינה קרי להתנער מהם ולהבהיר את עמדתה של ארצות הברית. כל אדם שפוי יודע היטב כיצד היתה נוהגת המשטרה בארצות הברית אם היו מגיעים מחבלים חמושים בגרזנים וסכינים לרצוח אזרחים בניו יורק או וושינגטון וזה לפני שהזכרתי את ההפצצה האמריקאית על בית החולים באפגניסטן במסגרת מאבק מוצדק בטרור בו קורות טעויות. יש גבול לצביעות".
ישראל כץ גלעד ארדן אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד