ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

השקר של אבו מאזן: המחבל בן ה-13 ש'הוצא להורג' מטופל בבית החולים

העדות המצולמת - אחמד מנסארה בן ה-13, המחבל ש'הוצא להורג' לדברי אבו מאזן, חי, בהכרה ומטופל היטב בבית החולים הדסה בבירה • לדברי רופאיו, הוא הולך ומתאושש וישוחרר בקרוב • נתניהו מכנס מסיבת עיתונאים

השקר של אבו מאזן: המחבל בן ה-13 ש'הוצא להורג' מטופל בבית החולים


התשובה להסתה: צוותי צילום תיעדו היום (ה'), בבית החולים את המחבל בן ה-13, ותמונתיו פורסמו.



משפחתו של הנער המחבל סירבה לתת לבית החולים הדסה לאשר את הצילום, בשל היותו קטין, אך בהוראת שר הבריאות יעקב ליצמן, הורשו הצוותים להיכנס ולצלמו.

הנער מטופל היטב בבית החולים ולדברי רופאיו ישוחרר בקרוב. בכדי להדוף את ההסתה, ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו, יקיים מסיבת עיתונאים לתקשורת הבינלאומית יחד עם מנכ"ל משרד החוץ ד"ר דורי גולד בשעה 18:30. מסיבת העיתונאים תתקיים במשרד החוץ ירושלים .

כזכור, יו"ר הרשות הפלסטינית אבן מאזן האשים את ישראל בהוצאה להורג של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בשכונת פסגת זאב בירושלים, שם פצע שניים כולל נער יהודי בן 13.

לשכת ראש הממשלה הגיבו אמש לדברי אבו מאזן: ״דבריו של אבו מאזן הם דברי הסתה ושקר.
הנער עליו הוא מדבר חי ומאושפז בהדסה לאחר שדקר ילד ישראלי בזמן שרכב על אופניו. בעוד ישראל שומרת על הסטטוס קוו בהר הבית, אבו מאזן בדברי ההסתה שלו עושה שימוש ציני בדת וכך גורם למעשי טרור".

מהמחנה הציוני נמסר בתגובה לדברי יו"ר הרשות הפלסטינית: "אבו מאזן מעוות את המציאות. דבריו מלבים יאוש ושנאה. דבריו של אבו מאזן הם דברי בלע חמורים המעוותים את המציאות, הגובלים בחוסר אחריות מוחלט, ומלבים עוד יותר את הייאוש והשנאה באזור".











טרור בית חולים הסתה אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד