י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

התמונה מוכיחה: המחבל בן ה-13 מזדהה עם הארגון הרצחני דאע"ש

צוותי הצילום שנכנסו לתעד את המחבל בן ה-13 בבית החולים, צילמו אותו כשהוא מניף את אצבעו למעלה • צפו

התמונה מוכיחה: המחבל בן ה-13 מזדהה עם הארגון הרצחני דאע"ש


המחבל בן ה-13 שדקר ופצע שני יהודים, משתייך ומזדהה עם ארגון הטרור הרצחני "ארגון המדינה האיסלאמית - דאע"ש" - כך מראה הסימן שהוא מחווה באצבע המורה מול המצלמה שהוכנסה היום (ה')לחדרו בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

פיגוע הטרור בפסגת זאב ביום שני השבוע שובר את שיאי השטנה וההסתה כלפי ישראל - ילד בן 13 נטל סכין וביצע דקירה אכזרית של חפים מפשע בהם ילד, השקר של אבו מאזן הטוען שישראל הוציאה אותו להורג משל היה חף מפשע, זאת בעוד המחבל-ילד חי ומחלים בבית חולים ישראלי. כעת, כפי שאנו מדווחים לראשונה - הילד מזוהה עם מטרות הארגון הרצחני דאע"ש.

סימן האצבע המורה המושטת כלפי מעלה (הספרה אחת), הוא אחד מסימני ההיכר של הארגון - שכפי שניתן לראות פעיליו הרצחניים מרחבי העולם משתמשים בו. התבוננות בתנועת ידיו של המחבל הצעיר, שהבוקר הופצו תמונותיו כשהוא חי, על אף דברי נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן שטען כי ישראל "הוציאה אותו להורג", מלמדת כי הוא מזדהה עם הארגון.

לדברי מומחים, הסימן לא זכה לתפוצה כלל-עולמית, משום שבדרך כלל הפעילים מניפים את אצבעותיהם כאשר הם מבצעים עריפת ראש או אקט אלים אחר, מה שמסיט את תשומת הלב מהסימן של אנשי הארגון. הסימן מבטא נאמנות לעקרונות הרצחנות הנובעת מתפיסה דתית איסלמית קיצונית, הרואה בטרור נגד חפים מפשע את האמצעי למטרה, שהיא, השלטת חוקי השריעה על העולם כולו.

לפי כתבה שפורסמה לפני כחודש בוואלה, הסימן נועד להפגין את נוכחות דאע"ש בפני הקהל הביתי, זה שנמצא בשטחי הכיבוש ושל הארגון וצופה בקרבות ממבט ראשון, ובפני קהל הצופים באינטרנט ובטלוויזיה, במאות הסרטונים המתעדים את פעולותיהם של הכובשים המוסלמים הסונים.

בוואלה אף מצטטים את המועצה ליחסי חוץ (CFR), מכון מחקר שמושבו בניו יורק, שלדברי חוקריו הסיבה לחוסר תשומת הלב העולמית לסימן באצבע המורה, היא שמעשי הזוועות של "המדינה האיסלאמית" מסיטים את תשומת הלב מלבושם החיצוני, ומהמחוות שהם מנסים להחצין. או, כפי שנכתב בכתב-העת הרשמי של מכון המחקר: "כשמולך יש ראש כרות, קל להתעלם מהספרה אחת".

כזכור, יו"ר הרשות הפלסטינית אבן מאזן האשים את ישראל בהוצאה להורג של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בשכונת פסגת זאב בירושלים, שם פצע שניים כולל נער יהודי בן 13.

לשכת ראש הממשלה הגיבו אמש לדברי אבו מאזן: ״דבריו של אבו מאזן הם דברי הסתה ושקר.
הנער עליו הוא מדבר חי ומאושפז בהדסה לאחר שדקר ילד ישראלי בזמן שרכב על אופניו. בעוד ישראל שומרת על הסטטוס קוו בהר הבית, אבו מאזן בדברי ההסתה שלו עושה שימוש ציני בדת וכך גורם למעשי טרור".

בהמשך, צוותי צילום תיעדו בבית החולים את המחבל בן ה-13, ותמונתיו פורסמו. משפחתו של הנער המחבל סירבה לתת לבית החולים הדסה לאשר את הצילום, בשל היותו קטין, אך בהוראת שר הבריאות יעקב ליצמן, הורשו הצוותים להיכנס ולצלמו. הנער מטופל היטב בבית החולים ולדברי רופאיו ישוחרר בקרוב.

להלן תמונות של פעילי הארגון ברחבי העולם כשהם מסמנים את הספרה אחת באצבע המורה כלפי מעלה










צפו בנער בבית החולים:
דאעש ילד בן 13 אבו מאזן פסגת זאב רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד