י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

את הסכינים ננצח, הבעיה עם העיתונאים

מדוע אנשי אל ג'זירה מחזיקים תעודות עיתונאי? • למה לא מוקצה תקציב נדרש למלחמת ההסברה בעולם? • טור שבועי

את הסכינים ננצח, הבעיה עם העיתונאים


במלחמה נגד הסכינאות וטרור היחידים, ננצח. כבר עכשיו הניסיונות ב״עצימות נמוכה״, כהגדרת מערכת הבטחון. מדיניות היד התקיפה, התגובה המהירה בשטח, הכתרים על שכונות במזרח ירושלים, הוצאת כוחות הבטחון שוטרים וחיילים לרחובות, מצדיקה עצמה ומוכחת, ברוך השם.

אך במלחמה על דעת ותודעת הקהל בעולם, נחלנו כשלון צורב. בנוסף, ואולי גרוע מכל, תחושת הבטחון האישי לקויה ונפגעה קשות. כמאמר השיר: כיכר השוק ריקה! רחבת הכותל שוממה, הרחובות דלי אדם, המסחר נפגע. הסוחרים עצבים. ליצנים אומרים שהנהלות הקניונים משחררות הודעות על מחבל בתחומן, כדי שלפחות אנשי כוחות הבטחון שיגיעו - יקנו... התפוסה באוטובוסים ירדה משמעותית, אנו מסתגרים. זה לא טוב ואפילו גרוע! באם אורחות-חיינו נפגעים, האויב מנצח.

עברנו בארצנו גלי טרור בתקופות שונות ויכולנו להם. האם התעייפנו? האם השנים השקטות יחסית הטביעו בנו חותם שקשה להשתחרר ממנו? האם יש לנו ברירה?

התמונות של הגב׳ עם המערוך באוטובוס. הגבר עם מקל-מטאטא ביד. תמונת השלט, תרסיס הפלפל אזל - מעלות חיוך-עצב על שפתיים חשוקות. להיזהר צריך, לפקוח עיניים חובה. אולם ייאוש חס ושלום.
.
סיפור האבנים על תחבורה יהודית באזורי יהודה ושומרון ושכונות מזרח ירושלים הינו סיפור ישן ולא חדש. היה לנו נוח לטאטא אותו, להתעלם. הסכינים ברחובה של עיר, החזירו גם את איום האבנים למעמדו הנכון והמסוכן וממילא, לדרכי תגובה ראויים ותקיפים. אנחנו מפחדים לקרוא בשם המפורש, אינתיפאדה! כדי שזו לא תהיה נבואה המגשימה את עצמה. גם זאת מותר. אולם לשנות את אורחות חיינו, לפחד? וח״ו להתייאש! עד כאן.

במדינת-ישראל גם היום, במצב הקיים, יותר בטוח מברוב ארצות אירופה המוצפת פליטים חלקם רצחניים ומהגרים עוינים. למעט שכונה אחת או שתיים בדרום ת״א, ניתן לשוטט בכל רחוב ובכל שעה. מה שלא ניתן בבריסל, פאריז ולונדון. בארה״ב, מופרע תורן מתחלף, מכה, יורה והורג אנשים תמימים מדי שבוע, באוניברסיטה יוקרתית, בית ספר ציבורי או מרכז קניות הומה כשהוא מדבר לאלוקיו הכוזב. גם שם הרכבות ממשיכות לנוע ומרכזי הקניות הומים.

נכון, אנו בתקופה קשה מאד. הבטחון בצור ישראל ומסובב הסיבות, האמונה בצדקת-הדרך ובעובדה שאנו ״הטובים״ בסיפור, חייבת לנסוך בנו תעצומות ועוז.

הסיקור העולמי, בעיקר באירופה המערבית שלא מסבירה לנו פנים, והאנטישמיות-הגזענית החבויה ופוערת פה-שונא ומתרפס, באקדמיה ואנשיה בישראל ובחלק קטן מאמצעי ואנשי התקשורת, פה בבית שלנו, בישראל, אסור שירפו את ידינו. רפי-השכל הדוקטורים-לכלום, ״הגורנישטים״ אוכלי קורצה שמאכלסים תפקידי הוראה באקדמיה בישראל, מתפרנסים מאיתנו, מכספי המיסים של כולנו ומטיפים להרס ארצנו-ארצם, בזויים. שונאי אמם-יולדתם, עמם ועצמם. סבלנו מהם ומשכמותם לאורך ההיסטוריה! אסור שיעוררו היסטריה. ברגע שיגמרו ״להשתמש״ בהם יזרקו אותם לביבים.

הטיפשים והמשועממים, שמעצימים את ההיסטריה ושולחים הודעות כזב והתרעות שקר בתקשורת האלקטרונית הזמינה בכף היד. יוצרים את הבוקה והמבולקה והרגשת החידלון שמעצימה את אזלת היד לכאורה. חבל! על זה נאמר: אמור למשחית הרף!

אתה מסתובב באירופה האנטישמית, קורא כותרת בעיתון, רואה מהדורת חדשות, שומע פרשן אובייקטיבי לכאורה ומתפלץ. עיוות של המציאות, המצאת עובדות. אנטישמיות זולה ונחותה. התרפסות טוטאלית לפני הכסף הערבי המזוהם. הBBC האנגלי בניגוד מוחלט לעמדת והתבטאויות ממשלת אנגליה. נמצא בדיוטה שפלה במיוחד. ממציא ומסלף, מכזב ומשקר במצח נחושה, מסלף עובדות ויוצר אותן מחדש. הוא סופר את ההרוגים הפלשתינאים... לקרוא, להאזין ולא להאמין.

כל זמן שכתביו בישראל לא יסולקו מכאן עם בעיטה הגונה בישבנם, הם ימשיכו במעלליהם בכדי לרצות את אדוניהם, אדוני הכסף-הסעודי. סיקור יותר מוטה ושיקרי בכל מקרה לא יהיה. אז למה לא?

ערוץ אל-ג׳זירה בבעלות קטרית מלאה. שלטון נסיכותי המתחנף לטרור ולראשיו, בתקווה שבכך יקנו שקט לעצמם ולשלטונם הפיאודלי הנשען על כידוני ורובי בני השבטים המקומיים, המדכאים מאות-אלפי עובדים זרים (גם פלשתינאים) שמפריחים עבורם את המדבר. נסיכות חשוכה הרודפת זרים ומדכאת זכויות נשים ושונים. באג׳נדה שלו השמדת ישראל. רשמית הוא מסית לרצח וג׳יאהד במתנחלים וביהוד. כתביו וכותביו בישראל מוכרים,ידועים ורשומים בלשכת העתונות הממשלתית הישראלית!!! עד מתי ניתן בשם ״חופש העיתונות״ להסית לרצח יהודים? קצת גאווה יהודית. איתם אל-ג׳זירה אין מה להפסיד.

תחנות הטלוויזיה הפלשתינאיות, חצו כל קו אדום בהסתה הבלתי נגמרת ויצירת-חדשות ומציאויות שלא היו ולא נבראו. כתביהם וצלמיהם פרוסים בגזרות השונות, מפברקים אירועים ומקבלים עזרה מתוקף השלט ״עיתונות״ PRESS שהם נושאים על גבם? למה לא לבטל תעודותיהם ולהעיפם לכל הרוחות? הם יגרמו נזק יותר גדול ממה שהם כבר גורמים? ממה אנו חוששים? שלא יתנו לעיתונאים ישראלים לסקר בשטחי הרשות, אצל דעע״ש, בעזה, בטהראן, בדמשק?

כתבה שיקרית-בוטה, עיבוד שיקרי של סרט צילום, השמטת צילום הסכין מיד המפגע, ויאללה ביטול תעודת העיתונאי, לך לסקר את דעע״ש בערבות עיראק וסוריה.

כשאבו-מאזן הטרוריסט בתחפושת, יוצר נרטיב דמיוני מנותק מהמציאות. מסית ומשקר בבוטות על הרוצח בן 13 שמת... בעודו נרפא ונופש במחלקה בבי״ח ישראלי, ע״ח משלם המיסים הישראלי והאמת לא משודרת ומוכחת ויזואלית ב70 לשון, בכל פינה ואמצעי תקשורת, ב'פרסומת קנויה' בדלית ברירה, בכל מקום שניתן. סימן שאנו אבדנו, נאבדנו.

להיכן נעלם ונאלם המוח והגניוס היהודי? אנו מנצחים בקרב הפיזי ברחוב ונעלמים ונאלמים בקרב החשוב על התהודה והתודעה הציבורית בעולם. אי אפשר להקצות ״עלות״ F15 אחד למלחמת ההסברה בעולם? כיום בעידן התקשורת האלקטרונית שפולשת בכל רגע נתון למרכז חיינו, זו הזירה האמיתית. לא מסקרים נכון? מעוותים! יוצרים עובדות! קונים מדיה בכסף ויוצאים למלחמה על עינו וליבו של הצופה. במלחמה כמו במלחמה. בנחישות, במסירות, בכשרון ובכל ההשקעה הנדרשת. כאן הזירה האמיתית במאה ה21.

את רשת הפייסבוק המציא יהודי, מארק צוקרברג והוא הבעלים העיקרי. רשת הפייסבוק הפכה למכשיר לוחמה והסתה ביהודים ואין מוחה ומוחק. לכאורה, בניגוד למדיניותה הרישמית של פייסבוק, האוסרת שימוש ברשת להסתה, המרדה, וקריאות לרצח. מדיניות שנאכפת בחומרה: כשהנפגע ערבי, או כשמעלה הטור ״אוהב ציון״. עוד 'יהודון', ממציא-גאון! אבל טיפש וחלש. נטול שורשים, פרי ביאושים, של חינוך לא יהודי לא שורשי ולא גאה ביהדותו.

דלים אנחנו. באם שר ישראלי הקורא תיגר על האו״ם והנפקד העומד בראשו ומבזה את תפקידו, ננזף. או שר שעונה כהלכה! לדוברי מחלקת המדינה בוושינגטון שאיבתם לישראל, ידועה ומוכרת לאורך כל הדורות, מתבקש לשתוק. ישר יוצא איסור מפי הגבורה: איסור. אסור ״להתראיין בנושא״. ח״ו להעיר לאמריקאים הרגישים. גלותיות ופחדנות. אצל בן גוריון, בגין, שמיר ורבין זה לא היה קורה!

הנאצות והאיומים הנשמעים מטהרן והמנהיגים הפאנטים שלה גם היום, לאחר חתימת ״הסכם הכניעה״ כלפי ה״שטן הגדול״ בוושינגטון, לא מפריעים ל״אובמבה״ לשכתב את ההיסטוריה מחדש, כרצונו. מהם מהאיראנים החשוכים, מפחדים. הם אומרים את האמת שלהם, כשכולם יודעים את השקר הגדול.

פלא שאנו נראים ומשדרים כפי שאנו חשים ומרגישים? באם אין אמונה ויכולת בצדקת הדרך ובסופה, שיבוא במהרה. אין בטחון ברחובות ובלב מקנן חשש. אנו חייבים להתעשת, לענות לחורפינו, לעשות מה שאנו חושבים, ולא מה ״שחושבים״ שצריך. ״ארץ אשר עיני ה״ אלוקיך בה מראשית שנה ועד אחרית שנה״.

ישועתנו לא מהנשיא האמריקאי העוין. המנסה בשנתו האחרונה לקדנציה כפולה וכושלת להצדיק את קיומו ומורשתו בספרי ההיסטוריה. לא ניושע מאירופה המפחדת על עצמה. רק כשנדע להכיר ולהפנים שאלו חבלי משיח שמקרבים את הגאולה, כשאנו נאמין בעצמנו, במורשתנו, בכבודנו, יכול נוכל להם.
איסלאם טרור עיתונאים אירופה הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד