י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ב"ב: משביתים את הלימודים בשל העדר אבטחה

הורי בית הספר 'תפארת תמר' בבני ברק פתחו בשביתה, בשל העדר אבטחה • העירייה: "משרד החנוך אחראי"

צילום: גרשון אלינסון, פלאש90
צילום: גרשון אלינסון, פלאש90


הורי בית ספר בית יעקב 'תפארת תמר' בבני ברק פתחו בשביתה, במחאה על מחדלים שקיימים בבית הספר ובהיעדר אבטחה מתאימה.

למעלה מ-300 תלמידות בית ספר 'תפארת תמר' ישבו בבית כמחאה על ליקויים בטיחותיים ובעיות נוספות שקיימות בבית הספר. השביתה נפתחה ביום שישי ותימשך מחר.

ההורים מתלוננים על יחס מזלזל ומתנשא מצד עיריית בני ברק והעומד בראשה, ועל כך שלמרות פניות חוזרות ונשנות מצידם, טרם קיבלו מענה.

לדבריהם הודיע ראש העיר חנוך זייברט שהנושא יסודר תוך יום. אך הוא לר סודר. מתברר שעל אף שבית הספר קיים כבר למעלה משנתיים ומשנה לשנה גדל בהיקפו ובמספר הכיתות הנפתחות בכל שנתון, אין לו עדיין סמל מוסד מכיון שהוא אינו עומד בתקני משרד החינוך עקב הצפיפות והיעדר מבנה ראוי.

אחד ההורים ששוחח עם 'בחדרי חרדים' אומר בזעם: "ההורים נחושים לעשות הכל על מנת שבנותיהם יוכלו ללמוד בבית הספר בשקט ובביטחון כמו כל בנות גילן בעיר, ושוקלים להרחיב את המחאה ולנקוט צעדים נוספים, כולל האפשרות להתייצב בלשכת ראש העיר עם הבנות, כאשר בכל יום מימות השבוע תתייצב כיתה אחרת.

"לא נפקיר את הביטחון האישי של בנותינו ואת הזכות ללמוד בכיתה מסודרת ובמבנה מסודר ככל ילדה בעיר, גם אם היא לא משתייכת לחוג הקרוב אל ראש העיר. נעשה ככל שביכולתנו עד אשר יסתדרו העניינים והעירייה תדאג למלא את תפקידה ולספק מענה ראוי.

לטענת ההורים באזור קיימים כמה מבנים עירוניים ריקים, שאחד מהם שימש כבית ספר של חסידות גור, וכעת נעשה בו שימוש עסקי פרטי.

דובר עיריית בני ברק מסר בתגובה "לצערנו למרות שעיריית בני-ברק השקיעה למעלה מ-2 מיליון שקל פיתוח בית הספר וכל העבודות הסתיימו העירייה הגישה בקשה למשרד החינוך לתת בהקדם אישורים והעירייה לוחצת שיתנו אישור והבעייה של האבטחה היא של משרד החינוך".

לגבי בית הספר של גור אומר טננבוים: "שקר גמור ועלילה. יש שם שני מבנים אחד הוא סמינר והמבנה השני שייך לעמותה ולא מבנה עירוני. מה הם רוצים? נראה שכל המתקפה הזאת היא על רקע פוליטי".
בית הספר תפארת תמר מחדלים גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד