ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

עסקני ניו יורק: "לרה"ע יש זמן לפלסטינים ולא לנו?"

עסקנים בניו יורק זועמים בעקבות דיווח לפיו דה בלאזיו ייפגש עם פלסטינים: "אצלינו הוא בקושי מבקר"

ביל דה בלאזיו הערב צילום: יונתן זינדל - פלאש 90
ביל דה בלאזיו הערב צילום: יונתן זינדל - פלאש 90


ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו, שהגיע בערב שבת לביקור בישראל, זוכה למתקפה חריפה מצד עסקנים בניו יורק.

לפי פרסום בעיתון ה'ניו יורק טיימס' מתעתד ביל דה בלאזיו לבקר גם גורמים פלסטיניים ויפגש עם נציגי הרשות הפלסטינית. אך מלוויו מכחישים זאת.

אחד מהעסקנים ששוחח עם 'בחדרי חרדים' תוקף את ראש העיר על כך ואומר: "העיתוי הזה, בו ראש עיר בחר לערוך את הנסיעה שלו היא לא במקום. מה עוד שכאשר ביל דה בלאזיו רץ לראשות העיר, הוא הבטיח לנו כשייבחר הוא יבוא לבקר בשכונות החרדיות לפחות מאה פעמים. במציאות מאז הבחירות מלפני שנתיים, הוא לא הגיע לא לבורו פארק ולא לויליאמסבורג רק פעמיים, וגם אז היה זה בשביל מגבית כספים עבורו.

אותו עסקן זועם וממשיך: "חשבנו שאולי אין זמן לראש עיר לבוא אלינו לבקר ולבדוק מה יכולים לשפר בשכונתינו, אבל פתאום יש לו זמן ללכת לבקר אצל הפלסטינים, אבל לבקר בשכונה שלנו הוא לא מגיע".

בכלל מביעים העסקנים תסכול מהתנהגותו של ראש העיר כלפי החרדים בעיר "הוא מתנהג מולנו כאילו אנחנו לא האנשים שבחרו בו ובזכותנו הוא נבחר".

מנגד העסקנים החרדים בסביבתו של ראש העיר מכחישים ואומרים ל'בחדרי חרדים': "דה בלזיו לא ייפגש עם פלסטינים ולא עם אבו מאזן, הוא יגיע לבקר בכותל המערבי, ב'יד ושם' וייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בערב ישוב לניו יורק".
ביל דה בלאזיו ביקורים אבו מאזן ראש העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד