כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: שוטרים עם נשק דרוך בקריית ויז'ניץ

מבצע מיוחד למעצר שב"חים בבני ברק • כוחות משטרה גדולים עברו בניין אחר בניין: "היו מרדפים - עזרנו לשוטרים"

צפו: שוטרים עם נשק דרוך בקריית ויז'ניץ


כוחות גדולים של משטרה הגיעו הבוקר (א) לאחר השעה 11:00 לקרן הרחובות גבעת פנחס ואהבת שלום בקריית ויז'ניץ בבני ברק, שם עצרו שלושה שוהים בלתי חוקיים עם תעודות זהות ירוקות שעסקו בבנייה.

"השוטרים שהגיעו בכוחות גדולים פשטו על כל הבניינים באיזור עם נשקים שלופים", מספר עד ראייה ל'בחדרי חרדים'. "עשרות שוטרים עברו בניין בניין, וביצעו מרדפים אחר כאלה שנמלטו מהם, תוך שהדיירים צועקים לשוטרים 'הם ברחו לשם...' בסופו של דבר נעצרו ארבעה ערבים, השכיבו אותם על הרצפה, עשו להם בדיקה מדוקדקת ואז לקחו אותם למעצר", אומר עד הראייה.

מדובר במבצע למעצר שוהים בלתי חוקייים, שמתקיים לעיתים קרובות, בפרט בתקופה מתוחה זו. השוטרים, ששומרים על חיי האזרחים תחילה אך גם על חייהם, ערכו את החיפושים עם נשקים שלופים, מאחר ומאחורי כל קיר יתכן וממתין להם שוהה בלתי חוקי עם סכין. בסופו של דבר נעצרו שלושה שוהים בלתי חוקיים שהובלו אזוקים למשטרת מרחב דן, שם ייחקרו.

מה יקרה איתם בהמשך? האם יחזרו לרחובות בני ברק?

שוהה בלתי חוקי שנעצר, מועבר חזרה אל המחסום לביתו. כך בפעם הראשונה, כך גם בפעם השלישית, אולם אם הוא מגיע למכסה גבוהה, 3-6 של כניסות חוזרות, המשטרה מגישה נגדו כתב אישום, ועונש/קנס על פי החלטת בית המשפט.

העסיק שב"חים - ואיבד את העסק ל-15 יום
במקביל, מנהל מאפייה ברמת גן (38) נתפס מעסיק 2 שב"חים, ובעקבות כך נסגר העסק בצו מנהלי ל-15 יום.

במסגרת המאבק היום-יומי והבלתי מתפשר בתופעת השוהים הבלתי חוקיים ובדגש על המאבק במסיעים, מלינים ומעסיקים, הגיעו שוטרי הסיור של מרחב דן למאפייה מוכרת ברמת גן, בה נתפסו שני תושבי איו"ש אשר עובדים בעסק שבבעלות תושב בקעת אונו.

לאחר מספר פעולות חקירה וביסוס הראיות כנגד בעל המקום, נערך לו היום (א') שימוע על ידי מפקד מרחב דן, ניצב משנה שמעון לביא, ובסיומו הוחלט כי העסק שבבעלותו יסגר למשך 15 יום.

"העסקת שב"ח הינה עבירה על החוק אשר מסכנת את שלום הציבור. סכנה זו מקבלת משנה תוקף במיוחד בימים אלו", אמר מפקד המרחב. "המשטרה, תנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כנגד כל מי שיסייע לתופעת השב"ח בדגש על מלינים, מסיעים ומעסיקים. צעדים אלו כוללים חילוט הרכבים למסיעים וסגירה של העסקים אשר יעסיקו שוהים לא חוקיים".









מעצרים שבח נשק ויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד