כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מרדכי בן דוד שר "יום אחד נהיה ביחד".

ענקי המוסיקה החסידית שיתפו פעולה, עם הפילהרמונית • ומדוע סירב בן דוד לדואט נוסף? • וידאו

צילום: ישראל ברדוגו
צילום: ישראל ברדוגו


באירוע העשור של ארגון "אורות" המפעיל את בתי המדרש של "רוח יהודית" ו"פלוגתא", שהתקיים בחול המועד, השתתפו שני ענקי הזמר והחזנות לדואט מרהיב בליווי התזמורת הפילהרמונית בניצוחו של יואלי דיקמן.

בקונצרט, נפגשו החזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט ומרדכי בן דוד לדואט נדיר. האירוע הנוצץ התקיים במלון היוקרה הנמצא בבעלות חרדית -"וולדורף אסטוריה", זאת לרגל כנס העשור לארגון הקירוב "אורות". בין 600 הנוכחים נצפו גם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הצייר העולמי יוסי רוזנשטיין, נגידים ואישי ציבור חשובים.

ראוי לציין כי על הבמה בוצע קטע יחיד, בו שני ענקי הזמר והחזנות ביצעו יחד. לדברי גורם המקושר להפקה, חולל הנושא דיון מאחורי הקלעים לאחר שבהפקה ביקשו לשלב כמה קטעים. לדבריו, בן דוד שקולו ממוקם במנעד אחר מזה "החזני" של הלפגוט, מה גם שנחלש קמעה בשנים האחרונות, סירב להופיע יחד עם הלפגוט במספר קטעים, כדי להימנע מהצורך 'לטפס' לטונים גבוהים.



הרב יהודה פולישוק, מנכ"ל "אורות" הודה לנותני החסות ואמר כי "התפקיד שלנו הוא קודם לפתוח את הלב ולהבין שאין כאן הם ואנחנו, יש כאן יהודים".

על התזמורת הפילהרמונית ניצח כאמור, אמן העיבודים הצעיר יואלי דיקמן, שעמידתו מעל שני ענקי הזמר הציבה אותו בערב זה ברף חדש בהתקדמותו בקריירה. את האירוע, ביצע בהפקה מרהיבה 'פליישמן הפקות'.
אורות וידאו בן דוד פילהרמונית שמחה הלפגוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד