כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

לא, זה לא פיגוע - רק חילקו פה גז פלפל חינם

בעל עסק במאה שערים חילק תרסיס גז פלפל חינם • מאות איש הסתערו על החנות • מספר בני אדם נפצעו קל

לא, זה לא פיגוע - רק חילקו פה גז פלפל חינם


לא, זה לא היה פיגוע, גם לא חשד למחבל. מאות אנשים התקהלו והתפרעו בשעות אחר הצהרים ברחוב מאה שערים 3 בירושלים, מספר בני אדם נפצעו קל, והמשטרה שהוזעקה למקום החליטה לפזר את ההמונים.

ברשת האופטיקה 40-90, החליטו בעקבות המצב הביטחוני, לחלק תרסיסי גז פלפל להגנה עצמית, במידה ומחזיק בקבוקון הגז יהיה אמיץ מספיק, יוכל לנטרל את המחבל תוך מספר שניות באמצעות גז פלפל. זה הסתיים במאות איש שהסתערו על החנות ובפצועים.

למה שבחנות אופטיקה יחלקו גז פלפל? דוד, מבעלי הרשת אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים', כי "ישנם רבים שפוחדים לצאת מהבית, אף לסידורים וקניות קטנות. החלטנו לבוא לקראת הציבור, ולחלק להם חינם".

היכן פרסמתם את דבר החלוקה? "במקום היחיד שזה פורסם, בתכנית 'זמן אוויר' של מנחם טוקר ברדיון קול חי, מסתבר שיש לו הרבה רייטינג". מאות רבנות צבאו על החנות, וכתוצאה מהעומס הרב, נופצה שמשת הוויטרינה של החנות. מספר בני אדם נפצעו קל מרסיסי זכוכית, ובעצה אחת עם המשטרה הוחלט להפסיק את החלוקה לאחר שכ-1,000 כבר חולקו.



אם חשבתם שפספסתם, דוד מגלה שלא. "רכשנו תרסיסי גז פלפל מכלל המשווקים היות ויש כעת מחסור. יש לנו אלפים, ונחלק אותם בימים הקרובים בשאר הסניפים שלנו ברחבי הארץ". לרשת, שבעה סניפים, 2 בירושלים, בית שמש, בני ברק, קריית ספר, ביתר ואשדוד.

אם תהיתם מה ההתנייה לקבלת תרסיס חינם, ישנה דרישה אחת בלבד "כל אדם שיגיע לסניף שלנו בעת החלוקה, יקבל תרסיס לאחר שיציג תעודת זהות שתאשש שגילו מעל 18" אומר דוד.

בכל זאת, איך תמשיכו בחלוקה לאחר הנזק שנגרם בחלוקה הראשונה לזכוכית? "אנחנו נציב מאבטחים שישמרו על הסדר. ואם אתה יכול, תעדכן את הגולשים שלך שיש מספיק לכולם, אין שום צורך לדחוף".



אופטיקה 40-90 גז פלפל חלוקה חינם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד