כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שנתיים לגר"ע זצ"ל: תפילת רבים ב'ישיבת מרן'

מעמד תפילה המוני על קבר הגר"ע זצ"ל, בהשתתפות בנו הגר"ד, הראשל"צ הגר"א בקשי דורון ורבנים נוספים • צפו

שנתיים לגר"ע זצ"ל: תפילת רבים ב'ישיבת מרן'


בתפילה שנערכה על ידי "ישיבת מרן" השוכנת סמוך לציון הגר"ע יוסף זצ"ל בבית העלמין סנהדריה, במלאות שנתיים להסתלקותו, השתתפו גדולי תורה ואישי ציבור, ובראשם הראשל"צ הגר"א בקשי דורון, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, הגר"מ טולדאנו ראש ישיבת משכן משה, הגר"נ נוסבוים ראש ישיבת חיי משה, הגר"ע בסיס רבה של ראש העין, הגר"י דרעי רבה של באר שבע, המקובל הגר"י עדס, סגר"ע ירושלים הרב צביקה כהן ואברכי הכוללים של ישיבת מרן.

גדולי התורה נשאו תפילה בבכיה לנוכח המצב הקשה וגל הפיגועים הפוקדים אותנו.

הראשל"צ הגר"א בקשי דורון פרץ בבכי כאשר קרא את תפילתו של הגר"ע יוסף שתיקן לומר בשעת מלחמה, ואמר כי אנו מבקשים בעת צרה שכזו שזכותו של מרן שהיה אביהם של ישראל, ובכל צרה היה זועק ומתחנן בבכיה, תעמוד לנו לביטול הגזירות הקשות והרעות.

המקובל הגר"י עדס קרא לציבור לזעוק בתפילה ולקבל על עצמו להמשיך את מורשתו של הגר"ע יוסף זיע"א, שמסר נפשו בהרבצת התורה ברחבי הארץ,

הגר"י ביקש מהציבור שכל אחד בעירו ילך ויפיץ תורה בלימוד עם נערים ולהשפיע עליהם ללכת למוסדות על טהרת הקודש כדרכו של הגר"ע זיע"א ובזכות זה נינצל מכל הגזירות.

כמו כן נשאו דברי חיזוק מתורתו של מרן חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף וחתנו הגר"מ טולדאנו. במהלך כל שעות העצרת חולק כיבוד קל למשתתפים ע"י ישיבת מרן.



























ישיבת מרן הגרע יוסף עצרת זיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד