י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עולי הר הבית - בריונים המסכנים את הכלל

הרב אבא טורצקי בטור חריף נגד פעילי הימין המספקים חרב ביד אויבינו ושופכים דלק למדורת הטרור הרצחנית

הרב טורצקי. צילום: יעקב נחומי
הרב טורצקי. צילום: יעקב נחומי


אויבנו המרים, שונאינו הערבים, בני בליעל ובני המוות. חיות האדם, אינם זקוקים לשום סיבה בעולם לתקוף אותנו. הם עשו זאת טרום הקמת המדינה ולעולם לא יוותרו על חרבם - כי היא מהותם וחייהם.

אך דא עקא שיש מתוכינו אלו שיעשו הכל בדעה צלולה ובזדון, כדי להמציא ביד אויבינו את ה"סיבה" בכדי שיוכלו כאילו בחסותה לבתר את עמנו.

אני בהחלט מתכוון לחבריי הטועים בנצי, ברוך, איתמר, יהודה, מיכאל (גופשטיין, מרזל, בן גביר, גליק ובן ארי) ועוד חברה כמוהם - אנשים טובים ומועילים, אך באותה מידה כתפיהם כה רחבות שהם לוקחים על עצמם החלטות גורליות, שמביאות את אויבנו כאילו בחסותם לפגוע בנו.

חוסר הרגישות שיש לאותם חברים קיצוניים שהזכרתי, נובע בעיקר מהיחס החם לו הם זוכים מהרוב הדומם שבקרבנו,

על אף חברותי האישית עימם. הגיע הזמן לומר להם פעם אחת ולתמיד שאינם יכולים לקחת את כול הציבור ולהשתמש בו כפטרונים אידיאלוגיים. אתם לא מסורים להר הבית יותר מאיתנו ולא מכוונים בתפילה יותר מכולנו על שיבת ציון. אין במעשיכם שום אקט של מסירות נפש בעד עמנו. בעלייתכם להר הבית אתם מפעילים באופן ישיר את שנאתם וברבריותם של אויבנו על אף בריחתכם לטענה השחוקה. "הם לא צריכים סיבה לתקוף אותנו".

אויבנו כחיות וכברברים נדלקים מכלום ואתם דלק הבערה. איך לוקחים אתם על עצמכם את האחריות הזאת על כתפיכם? תסכנו את עצמכם! מדוע אתם משיתים דין מוות על כלל הציבור?

התרת הרסן של אנשים שכביכול באים בשם התורה ומעוותים פסוקים בכדי לתת צידוק להשקפתם וגורמים לשפיכות דמים - צריכה להיפסק.

השתלטות של קומץ בריונים המכופפים בכוח את דעת הציבור בבריונות שווא. היא בדיוק אותם "הנהו בריוני" במלחמתם מול חכמים.

הסתתרות מאחורי רבנים בהתעלמות מלאה ומכוונת מגדולי הפוסקים בדורנו הינה עוד השתלטות פראית על דעתם של הציבור החרד והנאמן לגדולי ישראל.

אני מאמין שהם עושים זאת מתוך אידאולוגיה שמאמינים הם בה. אך זו הבעיה בשורשה. תאמינו בכול אשר תרצו, רק אל תביאו בכוח האמונה שבכם לסכן את כלל הציבור, שאינו מאמין בדרכיכם.

אילו ידעתם והבנתם את גודל השנאה והטירוף שיש באויבינו אולי הייתם מתעשתים לרגע ומבינים מה גודל האחריות שבמעשיכם. כנראה אתם עוד מאמינים בצורה הזויה ומשיחית שאין הסכנה כה גדולה כפי שרוב הציבור מבין.

אני עוד מאמין שאם נקום ונזעק את צעקת עמנו כלפי אותם בריונים. אולי בסייעתא דשמיא יפנימו שדרכם אינה הדרך הרצויה.
טורצקי שפיכות דמים חברות ציבור מסירות נפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד