י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בנט תוקף: "לא חומה פיזית. רק חומת הרתעה"

יו"ר הבית היהודי נגד החומה בג'בל מוכבר: "חומת הרתעה זה שמחבל שיוצא מהבית יודע שהוא לא יהיה קיים יותר" • צפו

בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


שר החינוך ויו״ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס היום (ב) בפתח ישיבת הסיעה לחומת האבן הזמנית שהוקמה בשכונת ג'בל מוכבר בירושלים, ואמר: "לא חומה פיזית, רק חומת הרתעה. אנחנו נמצאים בעיצומה של מתקפת טרור על ישראל. אני רוצה לומר באופן ברור, כדי להתמודד עם הטרור, יש רק חומה אחת שאפקטיבית: חומת הרתעה, ולא חומת בטון.

"חומת הרתעה זה אומר שמחבל שיוצא מהבית יודע שגם הוא לא יהיה קיים יותר, וגם הבית שלו לא יהיה קיים יותר. חומת הרתעה זה אומר שכשרואים מחבל חמוש מנסה לפגוע באזרחים צריך לירות על מנת להרוג. נקודה. חומת הרתעה זה אומר שמחבל לא יוכל לקום על רגליו תוך כדי פיגוע, כמו המחבל מבזק, ולשוב ולנסות לדקור יהודים".



"חומת הרתעה זה שעם ישראל נשאר תמיד בכל חבלי ארצו, ושום טרור לא יזיז אותנו מכאן. חומת הרתעה זה אומר שההסתה תיעצר, ושאבו מאזן יקבל יחס שמגיע לאדם שמעודד טרור. חומת הרתעה זה שערביי יו"ש יבינו שתם עידן המדינה הפלסטינית. לטרור לא מגיעה מדינה".

בנט הוסיף ואמר: "חברים, חומת הרתעה זאת הדרך היחידה להתמודד עם הטרור. זה לא קל, אבל ב-100 שנות ציונות שום דבר לא היה פה קל. שלשום חנכתי גן ילדים מדעי מופלא בבאר שבע. פגשתי ילדים אופטימיים, גננות וסייעות שגרמו לי להבין באותו רגע שהחינוך הוא הדבר האמיתי שאיתו ננצח. הניצחון שלנו הוא שנמשיך להתפתח חינוכית וטכנולוגית. שנהיה אור לגויים. מול מי שמקדש את המוות – אנחנו ננצח בחיים".
בנט ישיבת סיעה הבית היהודי ירושלים חומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד