ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בשורות: בן ה-13 התעורר ונושם בכוחות עצמו

הנער נאור שליו בן ה-13, שנפצע בפיגוע הדקירה בפסגת זאב, שב להכרתו ונושם עצמונית • שיפור גם במצב תלמיד הישיבה

אופניו של נאור בזירת הפיגוע
אופניו של נאור בזירת הפיגוע


הנער נאור שליו בן ה-13 שנפצע קשה מאוד בפיגוע הדקירה לפני שבוע, בשכונת פסגת זאב בירושלים, החל היום לנשום עצמונית. "הוא ער ומתקשר עם הצוות הרפואי ועם בני משפחתו", נמסר מבית הדסה הר הצופים.

״נותרה לבחור שלנו עוד דרך שיקומית כמובן", אמר פרופ' אחמד עיד, מנהל המחלקה הכירורגית בהדסה הר הצופים שעמד בראש צוות המנתחים אשר הצילו את חיי הנער, "אבל אני שמח שבסך הכל מצבו טוב ויציב, והמדדים מראים על התקדמות. מצבו היה קשה ביותר כשהגיע לבית החולים והיום אנו אופטימיים לגבי המשך החלמתו״.

העסקן הרפואי הרב שמעון ברוין יו"ר ביקור חולים יד אברהם שטיפל בילד מאז אושפז אומר בהתרגשות ל'בחדרי חרדים' "מדובר בנס גדול מאוד, הוא מתקשר עם הסביבה תהליך השיקום יקח אמנם הרבה זמן אך ודאי צריכים להודות על ההתקדמות שהגיע עד עכשיו".

אנא המשיכו להתפלל עבור הנער נאור בן רות, לרפואה שלימה.

תלמיד הישיבה יוסף חיים בן זהבה בן ה-21, שנדקר אף הוא בפיגוע ונפצע קשה, עדיין מאושפז גם הוא. מצבו הולך ומשתפר והוא מוגדר כיום קל עד בינוני.

ומה עם המחבל? אחמד מנאסרה (13) שוחרר אתמול מבית החולים הדסה עין כרם, והור הועבר לידי המשטרה. בית המשפט השלום בירושלים האריך אתמול בשנית את מעצרו עד ליום ראשון הבא.

הפיגוע בפסגת זאב בירושלים ביום שני שעבר:
פיגוע דקירה פסגת זאב טרור בית חולים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד