כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

דרעי: "במשרדי הממשלה רואים בגוטרמן בר-סמכא"

שר הכלכלה אריה דרעי סייר במודיעין עילית ובחברות הפועלות בה: "תורה בראש הסולם, אבל יש לסייע למי שרוצה לעבוד"

דרעי: "במשרדי הממשלה רואים בגוטרמן בר-סמכא"
יעקב כהן


שר הכלכלה אריה דרעי סייר בעיר מודיעין עילית כאורחו של ראש העיר יעקב גוטרמן.

אל הביקור, נלווה מ"מ רה"ע ויו"ר תנועת ש"ס במודיעין עילית אבנר עמר. השר ביקר בתלמוד תורה וישיבת "חזון דוד" ובעסקים וחברות בעיר.

חלק השני של הביקור התקיימה ישיבת עבודה עם עשרות מנהלי חברות מכל הארץ המפעילים שלוחות במודיעין עילית בהן מועסקות מאות עובדות. מנהלי החברות העלו לדיון מקצועי נושאים שונים הנוגעים לפעילות משרד הכלכלה, כאשר השר דרעי ביקש להרחיב את הפעילות העסקית בעיר, הן מבחינת העסקת עובדות והן מבחינת גודל המשרה והיקפי השכר המוצעות לעובדות.

"למדתי הרבה דברים בביקור", אמר, "עבודה מקצועית ומרשימה של ראש העיר, בפרט בתנאים הקשים של המיקום, היעדר שטחים ציבוריים ועוד. במודיעין עילית מרבית התושבים אברכים שמתוך בחירה לומדים תורה, עיר עם ריבוי טבעי מהגדולים ביותר בארץ,

"אם נשים רוצות לעבוד ולהתקדם בשכר גבוה צריך לעודד אותן. אצלי, אדם חרדי החפץ ללמוד תורה הוא בראש סולם העדיפויות ואעשה הכול כדי לתת לו ללמוד תורה, אך גם אדם חרדי שהחליט להיכנס למעגל התעסוקה, אפעל עבורו כדי שימצא עבודה מכובדת בשכר ראוי.



לאחר מכן ערך דרעי ביקור מיוחד בבית ההוראה הספרדי בהשתתפות רבני בית ההוראה ועשרות רבני הקהילות הספרדיות בעיר, אשר הודו לו על פעילותו הרבה למען ציבור בני התורה הספרדים. דרעי ציין כי לתנועת ש"ס שהוקמה ע"י הגר"ע יוסף זצ"ל, שתי מטרות: דאגה לציבור בני התורה הספרדים ודאגה לקירוב העם שבשדות. כן בישר כי בקרוב יעביר החלטת ממשלה להעברת משכורות לרבני הקהילות.

דרעי שיבח את גוטרמן ואמר "במשרדי הממשלה אם זה הפקידות וכל הגורמים המקצועיים מעריכים, לומדים, לוקחים אותו כמודל וכבר סמכא, ולא זכינו שיש לנו כמעט או בכלל עסקנים בציבור שלנו. בדרך כלל כולם חשודים והם ממש לוקחים אותו כבר סמכא, בזכות הידע שלו וההצלחה שלו ראיתי את זה היום בעיניים ברוך ה', תבורך רבי יעקב, בסיור הצלחת היום באמת להרשים אותי מאוד".



















































יעקב גוטרמן אריה דרעי מודיעין עילית ביקור תעסוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד