ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

בת 15 נלכדה עם 2 סכינים בדרך ליצהר

המחבלת, תושבת הכפר הסמוך דומא, נלכדה והיא נפצעה קל • אותרו שני סכינים עימם תכננה לבצע פיגוע דקירה

צילום: עמיאל ליבמן
צילום: עמיאל ליבמן


פלסטינית בת 15 ניסתה הלילה (ד') לחדור ליישוב יצהר ולבצע פיגוע דקירה. כוח של של צה"ל הגיע למקום, ירה בה ופצע אותה במרחק 300 מטרים מהיישוב. לא היו נפגעים.

תצפיתניות של צה"ל זיהו תנועה חשודה סמוך ליישוב שבשומרון, והזעיקו כוח סיור.

בסיור אותרה נערה בת 15 תושבת הכפר מאדמא הסמוך ליצהר. בוצע נוהל מעצר חשוד והמחבלת נפצעה בידה. כך גם אותרו שני סכינים שאותה נשאה.

לפי הפלסטינים המחבלת היא איסתאברק נור, שלטענתם יצאה למסוק זיתים ונורתה.

יו"ר המועצת האזורית שומרון יוסי דגן, אמר: "מדובר בעליית מדרגה. מזה זמן מה לא בוצעו חדירות מסוג זה ביישובי השומרון. כיתת הכוננות של הישוב יחד עם חיילי צה"ל פעלה באופן מעורר התפעלות. אני מודה לחיילי צהל ומפקדיו ואיתן לתושבי יצהר חברי כיתת הכוננות.
על הפעילות המקצועית שגם הלילה לשמחתנו, הצילה חיים.

"לא אתפלא", הוסיף, "אם המחבלת אספה מודיעין בחסות מסיק הזיתים ובכך התאפשר לה לחדור לישוב בקלות. בימים האחרונים מתקבל מידע מודיעיני על פלסטינים המגיעים לכאורה למסוק זיתים אך למעשה בודקים את הסדרי הבטחון של הישובים בכדי לפגע בהם בהמשך".

מוקדם יותר אמש, בסמוך לשעה 21:30, הגיעו שני פלסטינים לעמדת הבית האדום בחברון, בה עמדו שני חיילים. מחבל אחד, דקר חייל שנפצע באורח קל מאוד בפניו. החייל השני הגיב בירי וחיסל את שני המחבלים.

לפי דיווח פלסטיני, שמות המחבלים הם כאיד ומנסור ג'עברי, בני 15-17, המשתייכים לחמולה של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי, שחוסל בשנת 2012 בעזה.

,














,
יצהר טרור שומרון מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד