ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ההנהלה להורים: תרגיל ההפחדה לא תואם איתנו

הנהלת בית הספר במודיעין עילית בו בוצע תרגיל פתע שהפחיד את הבנות, מתנצלת במכתב להורים ומציעה עזרה

צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
צילום: יעקב נחומי, פלאש 90


בעקבות המקרה החמור שלשום (ב') במודיעין עילית, בו קב"ט מוסדות החינוך בעיר הפתיע את התלמידות וכרז ברמקול "יש פיגוע - כולן להסתתר", שלחה הנהלת בית הספר להורי התלמידות מכתב, בו הביעה השתתפות וצער על המקרה. מנהלת בית הספר אף שלחה את מספר הנייד האישי שלה כדי שההורים יוכלו לפנות אליה בכל מקרה ובעיה.

במכתב, שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נכתב להורים: "התרגיל בוצע ללא תיאום מראש עם בית הספר, בהפתעה מוחלטת להנהלה, למורות ולתלמידות", זאת בניגוד לדיווחים כי בית הספר קיבל התראה על התרגיל לפני כחודש.

"אנחנו כואבים על כך מאוד, ועושים כל מאמץ לעזור לתלמידותינו לחזור לשגרה רגילה בעז"ה", מצהירים בהנהלה, ומבקשים מההורים "לגלות עירנות לכל שינוי בהתנהגות בתכם. המנהלת וצוות בית הספר עומד לרשותכם לכל שאלה ובכל זמן".

מנהלת בית הספר צירפה את מספר הטלפון האישי שלה ושל פסיכולוגית בית הספר, על מנת שיוכלו להגיע אליהן ללא קושי. בנוסף, נמסר להורי התלמידות כי השירות הפסיכולוגי של העירייה זמין גם לכל שאלה או התייעצות.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', שלשום (ב'), במהלך שעות הלימודים, הגיע יוני ברנפלד קצין הביטחון של העיר מודיעין עילית לבית הספר, נכנס לחדר המנהלת שלא שהתה במקום באותה שעה, הפעיל את מערכת הכריזה והודיע כי מחבל חדר לתוך בית הספר ויש פיגוע באחת הכיתות.

"על כל הבנות לשכב על הרצפה ולהתחבא מתחת לשולחנות", הורה. המורות לא ציפו לכך, ופאניקה פשטה בבית הספר. רק לאחר זמן קצר הודיע הקב"ט לבנות המבוהלות כי מדובר רק בתרגיל.

"הבת שלי חזרה הביתה לחוצה ומפוחדת", מספר ג. אב לילדה. לדבריו, מדובר בתקופה סופר רגישה מבחינה ביטחונית, דבר הדורש זהירות יתירה בתרגילים מהסוג הזה: "חדשים לבקרים מדווחים על פיגועים בכל רחבי הארץ, ומגיע לא אחר מקצין הביטחון ללא הודעה מוקדמת למורות, ומכניס אותן לפאניקה מטורפת יחד עם הבנות הצעירות".

'בחדרי חרדים' פנה אל הקב"ט, שהפנה את הנושא לעיריית מודיעין עילית. מטעם העירייה נמסר: "אנו בודקים את המקרה וננקוט בכל ההליכים הנדרשים, במלוא החומרה".
הורים ילדות עזרה תרגיל מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד