י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

היימישע איד • לאחר מחלה: ר' חיים ספרין ז"ל

בעליה של המסעדה המיתולוגית 'היימישע עסן' שהרבה לעסוק במתן בסתר, נפטר בגיל 42 בלבד ממחלה קשה

ר' חיים ספרין ז"ל. צילום: פלאש 90
ר' חיים ספרין ז"ל. צילום: פלאש 90


ברוך דיין האמת: בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים נפטר היום (ה') הרב אלכסנדר חיים ספרין ז"ל, המוכר לרבים ממסעדת 'היימישע עסין' בירושלים, לאחר שסבל תקופה ארוכה מהמחלה הקשה שקוננה בגופו, והוא בן 42 בלבד בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד בירושלים בה' תמוז תשל"ג לאביו שיבלחט"א הרה"ח רבי אברהם מרדכי ספרין בנו הצעיר של האדמו"ר בעל ה'עטרת שלום' מקאמרנא זצ"ל ואחיו של האדמו"ר שליט"א, ולאמו מרת זהבה.

חיים סאפרין ז"ל התפרסם כבעל מסעדת 'היימשע עסין' הממוקמת בשכונת רחביה בירושלים. כבעל המסעדה היה ליבו פתוח לרווחה למאות בחורי ישיבות שהיו מגיעים אליו, וגם כשלא היה להם כיצד לשלם היה דואג להשביע אותם ואף בחינם - והכל ללא פרסום.

בערב שבת היה מחלק לעשרות משפחות אוכל ב'מתן בסתר' ובהצנע לכת. לכל אחד נתן הרגשה של הכנסת אורחים. מכריו מספרים כי "חיים לא היה מסוגל לדעת שיש מישהו רעב, הוא היה מיד דואג לשלוח אוכל למי שצריך והכל בלי שום פרסום ובלי שמישהו ידע או ישמע".

חברו הטוב איש החסד חונה דייטש מספר ל'בחדרי חרדים': "הייתי אצלו בחול המועד האחרון בבית החולים יחד עם הזמרים שרוליק קלצקין וצביקי לוקר, שימחנו אותו במשך זמן רב. הוא אמר לי בשקט למרות שהיה קשה לו לדבר 'אני מקווה מאוד שאני אצליח לשרוד אך אם הקב"ה רוצה אחרת אני מקבל את זה באהבה'".

מסע הלוויתו תצא היום בשעה 15:30 בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
חיים סאפרין היימישע עסין לוויה טרגדיה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד