כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נתניהו וקרי נועדו במשך 4 שעות; "לעצור את ההסתה"

ראש הממשלה פגש את מזכיר המדינה האמריקני והודה לו לעיני המצלמות על תמיכתה של ארצות הברית בישראל בזמנים אלו

נתניהו וקרי נועדו במשך 4 שעות; "לעצור את ההסתה"
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ


בצל המצב הביטחוני נפגש היום (ה')ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, במהלך ביקורו בגרמניה. בפתח הפגישה נתנו השניים הצהרה לתקשורת והתייחסו למצב הביטחוני, ראש הממשלה אף הודה לקרי על תמיכת ארה"ב בישראל בימים אלו.

גורם מדיני בכיר אמר לאחר פגישתם של ראש הממשלה נתניהו ומזכיר המדינה קרי, שארכה כארבע שעות, כי שני האישים דנו במצב הביטחוני בישראל, ביו"ש ובאזור.

נתניהו וקרי הסכימו על הצורך להפסיק את ההסתה, להוריד מתחים ולהחזיר את הרגיעה. במהלך הפגישה נתניהו חזר על מחויבותה של ישראל לשמירה על הסטטוס קוו בהר הבית. בנוסף לפגישתו עם נתניהו קרי ייפגש בשבת עם המלך עבדאללה כדי לדון עמו בדרכים להשבת הרגיעה.

כאמור, בפתח הפגישה ברך נתניהו - "ברצוני להודות לך ולארצות הברית על גינוי מתקפות הטרור נגד ישראל, על תמיכתכם בזכותה של ישראל להגנה עצמית וכן על התייצבותכם לצדה של ישראל באונסק"ו. אנו מאוד מעריכים את כל אלה"

נתניהו הוסיף והתייחס לאירועי הטרור אמש והבוקר: "אתמול היה יום קשה. אירעו ארבע מתקפות טרור. הבוקר החל בתקיפה שבמהלכה ניסו שני מחבלים לרצוח אוטובוס מלא בילדי בית ספר. אין ספק שגל זה של התקפות מוּנַע באופן ישיר מהסתה. הסתה מחמאס, הסתה מהתנועה האסלאמית בישראל, ולצערי, הסתה מהנשיא עבאס והרשות הפלסטינית".

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ






נתניהו ג'ון קרי ארצות הברית ברלין הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד