י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התקווה: הליכודניקים מחכים לסער

נקודת שפל לנתניהו: 72% לא מרוצים מהתפקוד שלו, רוב הנשאלים מעדיפים את איווט ואת בנט, ובליכוד מעדיפים את סער

צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90


מחכים לסער: למרות פסק הזמן שלמעלה משנה, אותו נטל השר לשעבר גדעון סער, הוא מוביל על פני ראש הממשלה בנימין נתניהו, בקרב מצביעי הליכוד.

בסקר שנערך על ידי מכון המחקר 'פאנלס פוליטיקס' בראשות מנחם לזר ופורסם היום (ה') בערוץ הכנסת, אמרו 42% מהנשאלים בקרב מצביעי הליכוד, כי יעדיפו להצביע עבור גדעון סער ולא עבור נתניהו, לעומת זאת 36% בלבד שאמרו שיעדיפו להצביע עבור נתניהו.

סער, שר הפנים לשעבר, נבחר מספר פעמים בפריימריז למקום הראשון וכיהן בתפקידים בכירים בממשלות ישראל. כפי שניתן לראות מרבית אנשי הליכוד שומרים לו אמונים.

אך לא רק: חלק גדול מהנשאלים אמרו כי היו רוצים לראות את סער שוב בפוליטיקה. 58% אמרו שירצו לראות אותו בתוך מפלגת הליכוד. 24 % ענו שרוצים לראות אותו במפלגה אחרת ו10% במפלגה חדשה בראשותו.

אשר לראש הממשלה בנימין נתניהו, התמיכה בו בשפל. בשאלה "‏את מי היית רוצה לראות כמופקד על ענייני הביטחון של מדינת ישראל", הוא זוכה רק ל-11%. לעומת זאת אביגדור ליברמן זוכה ל-22%, נפתלי בנט-18%, ובוגי יעלון-12%.

נתניהו יכול להתנחם בכך שמצב האופזיציה רע עוד יותר: רק 6% ירצו לראות את יאיר לפיד מחליט בעניני בטחון ואשר לבוז'י הרצוג? 1% בלבד. 21% ענו כי אין איש מתאים ברשימה.

בסקר אף נשאלו הנבדקים: ‏האם אתה מרוצה מהאופן שבו מטפל נתניהו בגל הטרור הנוכחי? רק 27% היו מרוצים לעומת 72% שלא היו שבעי רצון. ,
סקר נתניהו סער ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד