י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"שהשופט פוגלמן יצטרף לרשימה הערבית"

ח"כ מוטי יוגב על פסיקת שופט בג"ץ עוזי פוגלמן: "זה אותו שופט שהורה להרוס בית כנסת - הוא הצטרף לאוייב"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


"אני קורא לשופט פוגלמן לפשוט את מדי השופט ולהצטרף לרשימה המשותפת", כך הגיב היום ח"כ מוטי יוגב מ'הבית היהודי', לפסיקתו לעכב הריסת בתי מחבלים.

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי אמר: "שופט בית המשפט העליון עוזי פולגמן, בפסק דינו מהיום שעיכב הרס בתי מחבלי רוצחים, שם את עצמו בצד של האויב. על זכויות רוצחים הוא מגן ובכך מונע ענישה מרתיעה ומסכן חיים.

"לאור פסיקותיו הלא מידתיות של השופט פוגלמן, בהן בתאריך 18/10/15 הוא הורה על הרס בית הכנסת 'איילת השחר' בגבעת זאב למרות שלא הוכחה בעלותם של התובעים הערבים. זה אותו שופט פוגלמן שמגן על שוהים בלתי חוקיים שהורה על סגירת מתקן חולות ולא חס את סבלם של תושבי דרום תל אביב. אני קורא לשופט פולגמן לפשוט את מדי השופט ולהצטרף לרשימה המשותפת שפסיקותיו כדעותיה", אמר.

"ראוי שהממשלה וכך גם אני אשתדל בכנסת למצוא הדרכים לעקוף את פסיקותיו הלא מוסריות והלא מידתיות של השופט פוגלמן באופן שנרתיע רוצחים ואויבים ונגן על קיומם של עם ישראל ומדינת ישראל ונציל חיים".

כזכור ח"כ יוגב תקף את החלטת בג"ץ להרוס את בתי דריינוף בבית אל. ואמר "על בג"ץ צריך להרים כף של טרקטור D9 ואנחנו כמערכת מחוקקת נדאג לרסן את השלטון המשפטי במדינה ואת הזנב שמכשכש בכלב". דבריו עוררו סערה רבה

יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ עפר הגיב: "אחרי שהציע להעלות דחפור על היכל הצדק הישראלי, הוא מסית עכשיו נגד שופט עליון ומבטיח, תוך אי הבנה מוחלטת של התהליך הדמוקרטי, לסכל את פסיקותיו. מי שעומד כאן למבחן הם שרת המשפטים ומפלגתה: אם לא יתנערו מייד מהח״כ עם הבולדוזר, יתברר מעל לכל ספק שמפלגת הבית היהודי כופרת בדמוקרטיה. זהו המבחן של נפתלי בנט ואיילת שקד: לגבי יוגב, חבל על הזמן לנסות להסביר לו מושגי יסוד דמוקרטיים".

ח"כ חיים ילין (יש עתיד) קרא לפתוח בחקירה נגד ח"כ מוטי יוגב ואמר: "מבחינת ח"כ מוטי יוגב אנחנו בדיקטטורה. במדינה דמוקרטית איש אינו עומד מעל החוק! ח"כ יוגב שכח כנראה שבית המשפט פועל מתוקף חוק יסוד שקבע הריבון, שמפלגת 'הבית היהודי' היא חלק ממנו. אני קורא לפתוח באופן מידי בחקירה כנגד ח"כ מוטי יוגב על הסתה".
יוגב בגץ הבית היהודי עוזי פוגלמן כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד