י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אין כבודו מחול: התבטאויות חמורות בגלי צה"ל נגד מרן הגר"ע זצ"ל

בתוכנית סאטירית בגלי צה"ל 'ציינו' שנתיים לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, בקטעי לעג ובוז לגאון ישראל ולפסקיו • אחד מתלמידי הגר"ע ל'בחדרי חרדים': "מעניין אם היו מעזים לומר אמירות כאלה על רבין" • ישי: "גיהנום כלה והם אינם כלים"

אין כבודו מחול: התבטאויות חמורות בגלי צה"ל נגד מרן הגר"ע זצ"ל


שנתיים חלפו מאז פטירתו של מנהיג יהדות ספרד הגר"ע יוסף זצ"ל, שזכה להערצה חוצת גבולות ומגזרים. הערב (ה) הזדעזעו רבים לשמע דברי בלע חמורים ואמירות זלזול מחפירות נגד הגר"ע זצ"ל ופסיקותיו בפרט ונגד המגזר החרדי בכלל, במסגרת התוכנית 'סטטוס קוו' אשר שודרה בתחנה הצבאית גלי צה"ל בהגשת ירון ברובינסקי.

'בחדרי חרדים' נמנע מלצטט את הדברים במלואם מחמת היותם מחרפים דברי אלוקים חיים, אך הנה החלק היותר 'מעודן' באמירות הבוטות שנשמעו בתוכנית: "לא שמנו לב, חלפו כבר שנתיים מאז לכתו מאיתנו של המרן הרב עובדיה יוסף. הוא כבר לא חסר לנו..."

או בהמשך: "אני חושב שהוא היה קובע שצריך לחכות 6 שעות לפני שדוקרים יהודי עם סכין חלבית... עם גלי החום האלה הוא היה מוציא פסק הלכה שמותר לחרדים להוריד שתיים שלוש שכבות ולהישאר עם 18 עליהם. איך אמרת על החרדים שהם לבושים עם שכבות, שהם מסריחים..."

אחד מתלמידיו הקרובים של הגר"ע זצ"ל אומר ל'בחדרי חרדים': "מעניין אם היו מעזים לומר אמירות כאלה על רבין לרגל מלאות 20 שנה להירצחו".

יו"ר 'יחד' אלי ישי הגיב: "עפרא לפומייהו. גיהנום כלה והם אינם כלים, אני חושש מהעונש שלה ודבריהם אינם ראויים לתגובה".

לפניית 'בחדרי חרדים' נמנעו בגל"צ מלגנות את הדברים, ומסרו: "מדובר בתוכנית סאטירית, שבכל פעם נוגעת במגזר, סיפור, מגדר, לאום והשקפה פוליטית אחרים בכלים סאטירים. צר לנו אם היה מי שמצא עצמו נפגע מהדברים".
הגר''ע יוסף זלזול גלי צה''ל פגיעה מרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 82 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד