כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פגישה אישית: הרצוג ביקר אצל האדמו"ר מצאנז

יו"ר האופוזיציה שהה כ-25 דקות ב'יחידות' • הערכה: נושא ההצטרפות לקואליציה עלה לדיון, כמו גם התאגדות האחיות בלניאדו

פגישה אישית: הרצוג ביקר אצל האדמו"ר מצאנז


יו"ר האופוזיציה והמחנה הציוני, יצחק בוז'י הרצוג, הגיע אמש (ה) לביקור במעונו של האדמו"ר מצאנז, חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, בקריה בנתניה.

הרצוג שהה רוב הזמן לבדו בחדרו של הרבי מצאנז, במשך כ-25 דקות.

בצאנז אומרים כי הרצוג רצה להגיע כבר בתקופת הבחירות לביקור אצל הרבי, אבל הבין שביקור כזה משמעותו הבעת תמיכה, שהרבי לא יכול לתת לו קודם הבחירות. מנגד, בצאנז לא יודעים לספר על תוכן הביקור, ומעריכים כי הנושא המרכזי הוא הצטרפות לקואליציה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אחד הנושאים המרכזיים שעמדו על הפרק, הייתה החלטת האחיות בבית החולים לניאדו, השייך לחסידות צאנז, להתאגד ולהירשם במסגרת ההסתדרות, מה שעשוי לגרום לשביתות חלילה.

בנוסף, יממה קודם לכן ביקר אצל האדמו"ר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.

הרצוג נמצא בידידות גדולה עם שמעון שר, ממלא מקום ראש עיריית נתניה ומבכירי העסקנים בחצר חסידות צאנז. מלבד זאת, באופן כללי מקפיד הרצוג לשמר קשר אישי עם רבים מגדולי ישראל והאדמו"רים בביקורים אישיים והגעה לאירועים.

ערב הבחירות האחרונות, הצהיר הרצוג כי הוא איננו מוכן להדיר חרדים. עם זאת, בתקופה האחרונה חשף 'בחדרי חרדים' התבטאות שנויה במחלוקת של יו"ר האופוזיציה בכנס בנושא דת ומדינה, שם אמר: "הגיע הזמן שהרבנות תעשה שינויים גדולים ברמה ההלכתית.‏ שני הנושאים שלדעתי יגיעו בצורה זו או אחרת לעימות או לשינוי הם נישואין וגירושין וגיור".
צאנז הרצוג ביקור קואליציה שמעון שר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד