כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

דרעי נועד עם נתניהו; צפוי לפרוש כבר השבוע

חשיפת 'בחדרי' על שינויים בהרכב הממשלה - דרעי שוקל לפרוש ממשרד הכלכלה • על הפרק - הפנים או הדתות

דרעי נועד עם נתניהו; צפוי לפרוש כבר השבוע
מרים אלסטר, פלאש 90


חשיפת 'בחדרי חרדים' מכה גלים: לאחר הפרסום הראשון אתמול (ה') על כך שיו"ר ש"ס ושר הכלכלה דרעי שוקל לעשות הצרחה עם אחד ממשרדי הממשלה, וכי אחד התפקידים המרכזיים שעליהם דובר הוא משרד הפנים - נפגש היום השר דרעי עם ראש הממשלה נתניהו, לדון בנושא.

מלשכתו של השר דרעי נמסר ל'בחדרי חרדים' בעקבות הפרסום - "השר נפגש עם ראש הממשלה בנושא פתרון עניין מתווה הגז, ודיברו על כלל הנושאים". יצויין כי לפי גורמים במערכת הפוליטית, הסוגיה הבוערת מבחינת ראש הממשלה ודרעי היא סוגיית מתווה הגז, וכי אם ימוצו כל שאר האפשרויות האחרות, דרעי יסכים לעזוב את משרד הכלכלה ולעבור לתפקיד אחר, גם אם אינו משרד הפנים, ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי ייתכן ודרעי יחזיק במשרד הדתות, בנוסף לתיק הנגב והגליל, אותו הוא שומר.

הפרשן הפוליטי של 'וואלה' עמרי נחמיאס, כתב היום בטור שפרסם בעקבות הסיפור, כי לפני שמונה ימים פנה ללשכתו של שר הכלכלה דרעי עם שאלה אחת - "האם נכון שיו"ר ש"ס עתיד להחליף תפקידים עם השר סילבן שלום כך שהוא יהיה זה שיחתום על מתווה הגז?".

לדברי נחמיאס, התשובה הייתה קצרה וחדה - "הכחשה גורפת". נחמיאס: "אתמול פורסמה ידיעה ברוח דומה באתר 'בחדרי חרדים' ותגובתו של דרעי הייתה שונה הפעם - 'אין שום החלטה או סיכום על החלפת תיקים'. בניגוד לתגובה הקודמת, כאן אין הכחשה. העובדה שהעניין לא סוכם, לא אומרת שלא מתנהלים מגעים בעניין". לסיום כותב נחמיאס כי מה שברור הוא שאחת משתי התגובות לא מדויקת.

בנוסף לפגישת נתניהו ודרעי היום - אמש דיווח ספי עובדיה בחדשות 10 על חשיפת 'בחדרי חרדים' והוסיף כי נערכה פגישה בין ראש הממשלה נתניהו לשר סילבן שלום על הסוגיה הזו, אך לא נרשמה התקדמות.

פרשן ערוץ 2 עמית סגל שדיווח על הפגישה, טען עוד כי השר דרעי עשוי לעבור בקרוב למשרד אחר ולא בהכרח משרד הפנים, וזאת כדי לאפשר את חתימה על מתווה הגז. ההערכות במערכת הפוליטית הן כי פרישת השר דרעי ממשרד הכלכלה תתרחש כבר בשבוע הקרוב.
דרעי נתניהו הצרחה משרד הפנים שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד