י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

קרית יואל: נלכדו חשודים בירי על חרדים

שלושה צעירים נעצרו והודו כי ביצעו מספר אירועי ירי לעבר חרדים בשבוע האחרון בשכונת קרית יואל

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


תושבי קרית יואל החרדים נשמו לרווחה בערב שבת, כאשר מפקד המשטרה הודיע לעסקני השכונה כי נעצרו שלושה צעירים לא יהודים, החשודים בירי ברחובות הקריה.

מאז יום שלישי האחרון שורר פחד בקרית מונרו, זאת לאחר שביום שלישי בשעות הערב נורו מספר יריות ממכונית חולפת, לעבר יהודי חרדי תושב המקום בן 65. היהודי סיפר כי היריות נורו מרכב חולף מאקדח מסוג ביבי, והקליעים גרמו לשריטות קלות.

ביום רביעי בלילה נורו שוב יריות ממכונית חולפת, גם הפעם נורו היריות לעבר יהודי בן 60, וביום חמישי בערב, שוב נורו יריות ממכונית חולפת, אלא שהפעם הייתה התקיפה מכוונת לעבר שתי נשים חרדיות שהלכו ברחובות הקריה. כל המקרים דיווחו למשטרה, וביום חמישי בלילה פנתה המשטרה לעזרת התושבים וביקשה את עזרתם באיתור הפושעים.

הירי ברחובות הקריה עורר פאניקה בקרב התושבים ואנשים חששו ללכת ברחובות. אך כאמור, ביום שישי לפני הצהריים עצרה המשטרה שלושה צעירים שהודו בירי. הצעירים נלכדו לאחר שתושבים באזור צ'סטר טילפנו למשטרה ודיווחו על מכונית חולפת שיורה בחלונות הרכבים החונים בצידי הדרך.

המשטרה הגיעה לאזור וגילתה שלושה מכוניות שחלונותיהם נופצו באמצעות ירי. כעבור זמן קצר נלכדו שלושה צעירים שנהגו במכונית שחורה מסוג 'סדן'. בחקירתם הודו בירי על אזרחים בקרית יואל. מפקד המשטרה דיווח על המעצר לעסקני קרית יואל, ואמר כי אין מדובר באירוע על רקע לאומני, שכן בין האזרחים שנורו היה גם צעיר היספני שרכב על אופניים.
קרית יואל אנטישמיות ירי חרדים רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד