כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לאחר נתיחה: שמחה חודדטוב ז"ל למנוחות

בעקבות דרישת המשטרה, הוצאו הקליעים מגופתו של שמחה חודדטוב ז"ל, והוא ייטמן היום בבית העלמין ירקון

לאחר נתיחה: שמחה חודדטוב ז"ל למנוחות


הלוויתו של המאבטח שמחה חודדטוב ז"ל, תלמיד ישיבת 'דבר ירושלים' בן 28 שנהרג בטעות טראגית ביום רביעי בלילה ברחוב ירמיהו בירושלים, תצא היום (א) בצהריים בשעה 15:00 מבית העלמין ירקון בתל אביב - שם ייטמן לאמר נתיחה חלקית בגופו.

כזכור, בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והפרקליטות לבצע נתיחה בגופה, אך לבקשת עוה"ד ומתנדב זק"א רפי צסטר, שייצג את המשפחה בדיון, הסכים לתת עיכוב ביצוע עד יום ראשון בשעה 11:00 בבוקר.

הבוקר, לאחר שהמשטרה והמשטרה הצבאית הביעו את עמדתם כי ברצונם לדעת איזה כדור הרג את שמחה - של החייל או המאבטח - למקרה ויחפצו להגיש כתב אישום, היה צריך להוציא את הקליע מגופו ובוצעה נתיחה חלקית.

כזכור, מחקירה ראשונית של המשטרה עלה, כי שני חיילים שפעלו במשימת אבטחת תחבורה הציבורית, ביקשו לעלות לאוטובוס ברחוב ירמיהו בסיום המשמרת. שמחה ז"ל שירד מהאוטובוס, ביקש מהחיילים תעודה מזהה, העלה את חשדם, והם בקשו ממנו להזדהות.



על פי החשד, התפתח ויכוח במהלכו שמחה ז"ל תקף את החיילים ואף ניסה לחטוף את נשקו של אחד מהם. נהג האוטובוס שהבחין במתרחש ניסה לסייע בהשתלטות עליו תוך שימוש בשוקר. למרות זאת, שמחה המשיך בניסיונו, על פי החשד, לחטוף את הנשק מהחייל. עוד עולה כי במהלך המאבק על הנשק של החייל, קרא החשוד "אני דעאש". מאבטח שהיה בסמוך הבחין במאבק, רץ למקום וביצע ירי ראשוני לעבר החשוד. ירי נוסף בוצע ע"י החיילים עצמם.
שמחה חודדטוב לוויה נתיחת גופה קליעים ירקון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד