כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

נפצע קשה בפיגוע וניצל: "מחכה לרקוד בחתונות"

"לא זוכר כמעט כלום מהפיגוע, ראיתי רכב שועט לעבר המדרכה, ואחר כך אני זוכר את עצמי שוכב על המדרכה" - ניצול הפיגוע בשכונת גאולה משחזר.

נפצע קשה בפיגוע וניצל: "מחכה לרקוד בחתונות"


הפצוע האחרון מפיגוע הדריסה לפני כשבועיים בתחנת האוטובוס ברחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בירושלים, הרב יום טוב ליפא נייהויז, אינו זוכר כמעט דבר מהפיגוע, לאחר ששוחרר ביום שישי האחרון בחסדי שמים.

בראיון שהעניק לציקי פרנק ב'קול החרדי' סיפר נייהויז: "ברוך השם חזרתי הביתה בריא, אני לא זוכר כמעט כלום מהפיגוע, רק משהו אחד אני זוכר - ראיתי רכב שועט לעבר המדרכה, ואחר כך אני זוכר את עצמי שוכב על המדרכה".

"כמה דקות לפני הפיגוע פגשתי בקדוש רבי ישעיה קרישבסקי הי"ד, דיברנו כמה דקות ולפתע התרחש האסון".



"חזרתי הביתה בכניסת שבת, לא יכולתי לצאת מהבית לתפילות אז הביאו מנין לתפילות בבית. הילדים שמחו וחיכו לי בדלת, המשפחה שלי לא התפרקה רק בזכות שמחת החיים. בבית אני הולך על הרגליים, לרחוב אני יוצא רק עם כסא גלגלים, ייקח לי כמה שבועות להתאושש. אני כבר ממתין לחזור לשיגרה שאוכל לרוץ לבית כנסת על הרגליים, ולרקוד בחתונות".

ביום שישי, בדרכו חזרה מבית החולים לבית אביו, עבר הרב נייהויז ליד מקום הפיגוע, בירך "ברוך עשה לי נס במקום הזה" בהתרגשות גדולה ופצח בשירה. בבית אביו הגיע לבקרו האדמו"ר מפינסק קרלין ששתה עמו 'לחיים' על גודל הנס.
יום טוב נייהויז פיגוע דריסה חתונות פינסק קרלין שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד