כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

"המחבל היה עם גופיה וג'ינס ובלי כיפה" • צפו

כוחות הביטחון עדיין מנסים לאתר את המחבל ממיצד • בניגוד לפרסומים השונים - הדוקר לא התחזה לחרדי

"המחבל היה עם גופיה וג'ינס ובלי כיפה" • צפו
ישראל בן אהרון בבית החולים צילום: צילום מסך


ישראל בן אהרון (58), שנפצע בפיגוע האבנים והדקירה בסמוך למיצד שבגוש עציון הבוקר (א), מאושפז במצב בינוני בבית החולים הדסה עין כרם. בשיחה לעיתונאים הוא משחזר את אירועי הבוקר.

"גרר חסם את הכביש ואז נזרקה סלע על השמשה הקדמית, נסעתי רוורס ואז המחבל נכנס לרכב ודקר אותי עם סכין בחזה. דרכתי את הנשק ויריתי לו שתי כדורים לרגליים".


צילום: דוברות הדסה

עוד סיפר כי לכוחות שהגיעו לאחר כ-10 דקות, סיפר כי המחבל בצד הכביש. "אם הוא לא היה שם זה אומר שהיה לו צוות סיוע שפינה אותו משם", הוא משוכנע.

ואכן, כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו בהמשך כי צעיר כבן 20 נפצע אנושות לאחר שנורה בצומת סעיר, והוא מאושפז בבית החולים אלהלי בחברון. על פי הדיווח, מדובר במקום שבו אירע פיגוע הדקירה. בצה"ל נבדקת האפשרות כי מדובר במחבל שדקר את הישראלי ונמלט מהזירה.

בניגוד לפרסומים השונים בכלי התקשורת, מתברר כי המחבל לא היה נראה כלל כחרדי. "המחבל היה עם גופיה לבנה וג'ינס וללא כיפה, ולא כפי שניסו לצייר את זה בתקשורת שהוא היה נראה כחרדי", אומר ל'בחדרי חרדים' דן, בנו של הפצוע.

לפניית 'בחדרי חרדים' אישרו גם בדובר צה"ל את הפרטים, וציינו כי המחבל לא היה מחופש לחרדי.


רכבו של ישראל לאחר הפיגוע. צילום: מועצה אזורית גוש עציון

מבדיקת האירוע עולה כי פורעים ערבים יידו אבנים בסמוך ליישוב מיצד ופגעו בכלי רכבו של ישראל. בתגובה, הוא יצא מרכבו ומחבל ניגש אליו עם סכין ודקר אותו. הפצוע ירה לעבר המחבל ופצע אותו, אך בכל זאת הצליח להימלט. ישראל בן אהרון פונה באמבולנס מגן דוד אדום לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון.

העתירו בתפילה עבור הפצוע ישראל בן לאה לרפואה שלמה.
בן אהרון דקירה מחבל חרדים יריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד