כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ישי: "דרעי קומבינטור עם אפס עשייה" • צפו

אלי ישי מסיר כפפות בראיון לערוץ 10: "אריה דרעי צריך להחליט אם הוא בעד השקופים או בעד הטייקונים" • צפו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



צילום: חדשות ערוץ 10

יו"ר 'יחד' אלי ישי תוקף הערב (א'), את יריבו המר שר הכלכלה אריה דרעי, בשל החלטתו שלא לחתום על מתווה הגז ולפרוש ממשרד הכלכלה.

בראיון לספי עובדיה בחדשות 10 הוא אומר: "אחד מהשניים, אם אני בעד השקופים אז אני יושב ולא מעביר את מתווה הגז ולא חותם ולא מוותר על הסמכויות שלי, ואילו אני בעד הטייקונים אז תחתום. אילו מרן היה בחיים מה היה אומר, יכול שהיה בעד ויכול להיות שהיה נגד, אבל היה נגד הקומבינות. זה ברור. לא עוזבים משרד, זה לא מכירת חמץ שמעבירים למישהו אחר שיעשה את העבודה השחורה".

ישי מתח ביקורת על הישגי של ש"ס בקדנציה הנוכחית ואמר: "הממשלה קיימת כבר חצי שנה לא ראיתי מע״מ אפס על מוצרי יסוד, לא ראיתי קצבאות ילדים עד גיל 18. מה תגיד לכל אותם ילדים רעבים שאין להם מה לאכול יום יום בבתי הספר? אני רואה שבעה מנדטים ואפס עשייה. אני בקשר עם ראש הממשלה ועם שרים רבים ואנשי ציבור".

ישי סירב לפרט יותר מכך על לשיחתו עם ראש הממשלה בפגישתו האחרונה.

ישי התייחס לפסק זמן שלקח לאחר התבוסה בבחירות ואמר: "כרגע אני נמצא בפסק זמן יותר לומד תורה ויותר נפגש בשטח ומתעסק יותר בהחזרת החובות. ובעזרת השם כשיגיע הזמן תשמעו דברים והפתעות מעניינות".

בלשכת יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיבו: "מדובר בגיבוב שקרים וצר לנו שאלי ישי ממשיך להשמיץ את ש״ס גם לאחר שהובס. דרעי ימשיך לשקם את ההריסות הרבות שהותיר אחריו ישי בתנועה".
אריה דרעי אלי ישי שס ערוץ 10 משרד הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד