כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המודיע נגד שופטי העליון: "למה דווקא שופטים עם כיפה?"

במאמר שמתפרסם הבוקר בביטאון 'אגודת ישראל' תוהה הכותב מדוע כל הפסקים המכוונים נגד הדת ונגד החרדים, מקורם בשופטים חובשי כיפה • ומשיב: "הם חייבים להוכיח שהם סופר-חילוניים"

בית המשפט העליון, צילום: פלאש90
בית המשפט העליון, צילום: פלאש90


לאחר שורת פסקים נגד החרדים והדת - עיתון 'המודיע', ביטאון 'אגודת ישראל', בוחר הבוקר (ב') להקדיש מאמר בו הוא תוקף את שופטי בית המשפט החובשים כיפה, וזקוקים "להוכיח שהם סופר-חילונים".

תחת הכותרת "למה דווקא שופט עם כיפה?" תוהה כותב המאמר - "למה דווקא שופט עליון עם כיפה קובע שיש להרוס את בית כנסת בגבעת זאב משום שחלקו נבנה על שטח ערבי? מדוע דווקא אותו שופט עם הכיפה שגזר להרוס בית כנסת, אינו נותן (בינתיים) להרוס בתיהם של מחבלים מרצחי יהודים, למה?

"למה דווקא שופט עם כיפה היה צריך לדון במשפט עמנואל, ולהחליט החלטות ראשוניות של בית המשפט לשלוח הורים לבית הכלא? למה דווקא שופט עם כיפה גזר על דרעי שלוש וחצי שנות מאסר שעה שעל 'עבירה' כזאת גזרו על אחרים הרבה פחות?".

הוא שואל ומשיב - "אין זאת אלא שדווקא השופטים עם כיפה חייבים להוכיח - לעצמם ולקהל שונאי החרדים כי הכיפה אינה אומרת שהם לא חילונים, ואפילו סופר חילונים. הם סובלים קשות מכיסוי בראש ומתהלכים בהרגשה שמסתכלים עליהם בעין עקומה בגלל שהם נראים כ'דתיים'".

כותב המאמר גם מסייג ומבקש שאל יקחו קהל הדתיים עם הכיפות על עצמם האשמה זו ככוללנית, כי היא לא כזאת - "רק במקומות בהם אותם בעלי כיפות חשים זרים לסביבתם החילונית ורגשי נחיתות, דווקא אלה עושים הכל להוכיח לסביבה שלהם שלא דתיים ולא ימנים".
שופטים כיפה ימנים עמנואל עיתון המודיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד