כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

יחימוביץ נגד דרעי וכחלון: "מתנערים מאחריות"

חברת הכנסת התראיינה ל'קול חי' ותקפה את השניים: "זורקים את זה כמו תפוח אדמה לוהט, ומשאירים את זה לנתניהו"

יחימוביץ נגד דרעי וכחלון: "מתנערים מאחריות"


סערת התפטרותו המתוכננת של שר הכלכלה אריה דרעי ממשרדו, שנחשפה לראשונה בבחדרי חרדים בשבוע שעבר, ממשיכה להכות גלים.

הבוקר (ב) התארחה ח"כ שלי יחימוביץ לתוכנית "מדברים אקטואליה" בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' ואמרה: "אני לא מבינה איך גם משה כחלון וגם אריה דרעי, שנאבקו כדי לקבל כמות נאה של מנדטים והגיעו אל המנוחה והנחלה, המקום שאתה יכול להשפיע יותר מכל על גורלם של בני אדם, שני התיקים הכלכליים הכי בכירים בממשלה. כשהם מגיעים לרגע הביצוע והסמכות של הנושא הכלכלי והחברתי הכי חשוב במשק, שקשור ליוקר המחיה, לפרנסה בכבוד ולתעשייה, הם זורקים את זה כמו תפוח אדמה לוהט, בורחים ומשאירים את זה לנתניהו".



יחימוביץ אמרה כי היא איננה מזדהה עם החשש של דרעי ליצור תקדים: "אני חושבת שברגע שאתה נכנס למשרד אתה צריך להרים את כל ההזדמנויות שבדרך ולפרק אותן, להשתמש בהן, אני חושבת שיש לנו הזדמנות מדהימה להביא לעם ישראל ברכה ושגשוג, והורדת יוקר מחיה. אני חושבת ששניהם מועלים באמון של הציבור שבחר בהם(...). אני לא מכבדת חוסר רצון לקחת אחריות. כל אחד ותפיסתו, זו תפיסתי. הרי זה הנושא הכי אקוטי והכי חשוב ואכן הוא נמצא בידיים של שני השרים הכלכליים הכי חשובים, כחלון ודרעי, ועל כן האחריות היא עליהם במידה רבה וההתנערות מאחריות – אני לא מקבלת אותה. אני לא מוכנה להתייחס אליה בשוויון נפש.

"אני אגיד לך גם למה אני אומרת את זה לגבי שניהם, כי מנתניהו שמוביל את כל העניין הזה כדי להעביר כמה שיותר משאבים לידי בעלי ההון וכמה שפחות לציבור – אין לי ציפיות בכלל. אני מכירה את השקפת עולמו, אני יודעת שהוא לא סופר את הציבור. אבל מכחלון ומדרעי היו לי תקוות כי יש הרבה מקומות בהן תפיסת העולם שלי משיקה לשלהם".
יחימוביץ דרעי מתווה גז תקדים הגבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד