ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

סטמפורד היל נדהמה: 60 צמיגים נחתכו

צמיגי מכוניות הושחתו בשכונה החרדית הלונדונית והמשטרה הצליחה לעצור חשוד • מניעיו טרם ברורים

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון


60 צמיגי מכוניות נחתכו במהלך הלילה (ב'), במזרח שכונת סטמפורד היל החרדית, בצפון לונדון.

לכונן ארגון 'השומרים' הגיעו מספר תלונות של תושבים, על צמיגים חתוכים ברכביהם והארגון העביר קריאה ברשת החברתית, לפנות אל הארגון בנושא. תוך זמן קצר התברר כי ניזוקו כעשרים מכוניות ונחתכו לפחות 64 צמיגים.

מפקד משטרת מחוז הקני, האחראי על שכונת סטמפורד היל, הודיע כי 19 מכוניות שחנו בפתח בית בשכונת סטמפורד היל ניזוקו הלילה, וכי נעצר חשוד במעשה, אך הוא סירב להוסיף פרטים נוספים על מניעי האירוע או על החשוד שנעצר

לאחרונה התרבו מקרי האנטישמיות בשכונת סטמפורד היל, עד כי היו לדבר שבשיגרה,

אחד מעסקני השכונה, אומר היום ל'בחדרי חרדים': "יש לנו הרגשה שהמשטרה מנסה להתעלם מהאירועים האנטישמיים שקורים כאן יום יום. היא מעדיפה להעלים עין ולא להעניש כדי שלא לשבור את הסטטוס קוו העדין השורר כאן בשכונות החרדיות בין התושבים לבין השכנים המוסלמים, מחשש להתלקחות.

"אירועים, שבו המוסלמים קוראים לעברנו משפטים כמו "היטלר היה צריך להרוג את כולכם", או "צריך להרוג את כל היהודים", הם אירועים שכיחים כאן שהמשטרה בכלל לא מתייחסת אליהם, אנחנו מגישים תלונה, המשטרה רושמת תלונה, אך שום דבר לא נעשה בענין.

"הפעם הודענו למשטרה שאנחנו דורשים טיפול מידי. מפקד המשטרה הגיע לשכונה מלווה בצוות חוקרים שאספו היום את סרטי האבטחה של הבתים בתקווה לגלות את הפושע", אומר העסקן.

עם זאת, גורמים בקהילה המקומית טוענים, כי המדובר בחשוד יהודי אשר פעל כפי הנראה בעקבות סכסוך פנימי.
אנגליה אנטישמיות משטרה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד