כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גם הבוקר ולמרות המחאה אמש: בן משפחת אלבוים ביקר בהר הבית

לא נרגעים - על אף ההכחשות מצדם, ולמרות הפרסומים על כך שהתחייבו שלא לבקר בהר, הבוקר עלה שמשון אלבוים להר הבית, ותועד על ידי צלמי רויטרס • הודעה מטעם המשפחה: "צעקות, אבנים ויריקות לא ימנעו מאיתנו לעלות להר"

גם הבוקר ולמרות המחאה אמש: בן משפחת אלבוים ביקר בהר הבית
פלאש 90


סערת עליית משפחת אלבוים להר הבית - למרות ההכחשות אמש (ב') של אבי המשפחה יוסף יחיאל אלבוים כי לא עלה להר הבית, הבוקר מפרסם שוב בטוויטר העיתונאי רויטרס לוק בייקר תמונה של בנו שמשון אלבוים, כשהוא עולה להר יחד עם קבוצת מבקרים.

כזכור, התמונות שפורסמו אמש הביאו להפגנות סוערות של אנשי 'העדה החרדית' מול בית משפחת אלבוים בירושלים, מה שגרם להכחשות מצידם כי הם לא היו במקום.

גם גורמים רשמיים בחסידות בעלזא, אליה משתייכת משפחת אלבוים, הבהירו אמש כי לאחר שהסבירו להם את המצב שנוצר ואת האיסור של הבד"ץ 'מחזיקי הדת' על העלייה להר הבית, התחייבו בני המשפחה בפני הנהגת החסידות שלא לעלות להר הבית עד להרגעת הרוחות.

לעומת זאת, הבוקר הפיצו 'נאמני הר הבית' הודעה מטעם משפחת אלבוים בה נכתב: "מפיצים בשמנו שקרים שכביכול התחייבנו להפסיק לעלות להר הבית. לא דובים ולא יער, משפחתנו משפחת אלבום תמשיך לעלות להר הבית במטרה לבנות את בית המקדש ביתר שאת וביתר עוז, פאשקווילים וצעקות אבנים ויריקות לא ימנעו מאיתנו לעלות להר הבית ולפעול לבניין בית המקדש אף לא לרגע אחד. כי בנפשנו הדבר".


המחאה מול בית המשפחה אמש. צילום: קובי הר צבי


התמונות שמפרסם הבוקר העיתונאי מרויטרס על עליית אלבוים להר הבית
משפחת אלבוים הר הבית הפגנות העדה החרדית בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד