כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אזולאי: "הוקמה וועדה בנושא אבטחת הרבנים"

שר הדתות ל'בחדרי חרדים': "לא יעלה על הדעת שהרבנים הראשיים יהיו ללא אבטחה" • והאם הוא חושש לשלומם? • צפו

אזולאי. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90
אזולאי. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90


בעקבות גל הטרור, אומר היום (ד) שר הדתות דוד אזולאי בשיחה עם בחדרי חרדים, כי הוא דורש לאבטח את הרבנים הראשיים לישראל הגר"י יוסף והגר"ד לאו.

לדברי השר, "זה זמן רב מאז כניסתי לתפקיד אני רואה שכל מיני אישים מאובטחים גם בימי שגרה. משום מה לא מוצאים לנכון לאבטח גם את הרבנים הראשיים. אני חושב שלא יעלה על הדעת שרבנים ראשיים שהם חלק מסמלי המדינה שבדרך כלל נוהגים לאבטח אותם יהיו ללא אבטחה. הגיע הזמן שגם הרבנים הראשיים במדינת ישראל יאובטחו, ובודאי בימים אלו על אחת כמה וכמה".



"כאשר הנושא הגיע לועדת שרים לענייני חקיקה, ביקשו לשנות את סדרי האבטחה על בתי הדין ובתי המשפט והשופטים, וביקשתי לעכב את זה עד שהנושא של הרבנים הראשיים ייבדק. הובטח לי שהנושא יטופל. הוקמה ועדה שמטפלת בעניין ואני מקווה לא להרפות בעניין. זה חייב לקבל מענה ולא משנה מאיפה. לא יעלה על הדעת שהרבנים הראשיים לישראל ילכו ללא אבטחה כאשר אישים במעמד פחות מהרבנים מאובטחים".

השר נשאל האם הוא יודע על כוונות פגיעה ברבנים כיעד אפשרי?

"אני לא רוצה לפתוח את הפה לשטן. כולנו היום, לצערי הרב אני אומר בכאב רב, כל אזרח ודמות הוא יעד לפיגוע, ולכן אני לא רוצה להרחיב בעניין הזה ואני מקווה שהגורמים הרלוונטים יפעלו כנדרש".
דוד אזולאי רבנים ראשיים אבטחה יעדי טרור פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד