כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הוארך מעצרו של חגי עמיר: "מעצר פוליטי"

הוארך מעצרו של חגי עמיר, בעקבות פוסט נגד נשיא המדינה • השופט: "יש חשד שבשלב זה החשוד מסוכן"

חגי עמיר הבוקר בבית המשפט. צילום: פלאש90
חגי עמיר הבוקר בבית המשפט. צילום: פלאש90


מעצרו של חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, הוארך ביממה בעקבות פוסט שפרסם נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין. הבוקר (ד') הובא חגי עמיר לבית משפט השלום בתל אביב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

"מדובר במעצר פוליטי, ואני לא מצטער על דבריי" אמר. עורך דינו של עמיר, ארי שמאי, תקף את בית המשפט ואמר כי מדובר בקריאה נגד מדינה דמוקרטית. "מדובר באדם רודף שלום ולא אלים שאין סיכוי שמחר ייקח נשק וינסה להגיע לרובי ריבלין".

במשטרה הזכירו לשופט כי חגי ריצה 16 שנות מאסר והינו אח של רוצח ראש הממשלה "ראוי שהדברים יוזכרו".

אתמול נחקר עמיר באזהרה בעקבות פרסום פוסט תגובה בפייסבוק נגד נשיא המדינה, שכתב כי לעולם לא יחון את יגאל עמיר שרצח את רבין. "מדובר בדברים לגיטימיים" טען בחקירתו, ונעצר.

השופט ירון גת אמר כי קיים חשד סביר להסתה בפוסט שכתב, "כששמים לב לעבר הפלילי המכביד, לאווירה הציבורית המתוחה, להתלהמות חסרת הרסן ברשתות החברתיות ולניסיון העבר הכואב של ישראל בכל הנוגע לאיומים על אישי ציבור - אני סבור שבשלב הזה נשקפת מהחשוד מסוכנות".

חגי, פרסם אתמול פוסט בפייסבוק, בתגובה לדברי הנשיא ראובן ריבלין: "כל עוד אני נשיא מדינת ישראל, הרוצח יגאל עמיר לא יצא לחופשי". חגי אמיר אחיו של יגאל שהורשע ברציחתו של רבין, לא נותר חייב והגיב: "ריבלין הוא פוליטיקאי חנפן, לא הוא קובע אם אחי ישתחרר או לא, רק הקדוש ברוך הוא קובע, כפי שהוא קבע שרבין יתפגר למרות שריבלין וחבריו לא ממש הסכימו".

עוד הוסיף חגי וכתב "יגיע הזמן שהוא (הקב"ה) יקבע שריבלין יחד עם המדינה הציונית צריכים לחלוף מעולם כפי שסדום חלפה בשל הפשעים שהם ביצעו במסגרת החוק נגד בני עמם. והיום הזה כבר לא רחוק".
חגי עמיר משטרה רצח רובי ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד