כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חילופי גברי: פיני עזרא מחליף את אלי שמחיוף

חבר מועצת העיר מטעם ש"ס שהורשע בפרשת הולילנד התפטר לטובת הבא אחריו ברשימה • "עד לקבלת פסק הדין הסופי"

אלי שמחיוף, פלאש90
אלי שמחיוף, פלאש90


חילופי גברי - כפי שדיווח לראשונה ב'בחדרי' ('פרסום ראשון: נציג ש"ס יחליף את שמחיוף בעיריית ירושלים' 16/09/2015) על ההחלטה להחליף את חבר מועצת העיר אלי שמחיוף במועמד הבא ברשימה פיני עזרא, בגלל הרשעתו בפרשת הולילנד - יוצא המהלך אל הפועל.

זה קורה לאחר כמעט שנה, בה חבר מועצת עיריית ירושלים אלי שמחיוף לא הופיע בעירייה עקב בעיות משפטיות, כך שבפועל כיהנו רק ארבעה חברי מועצה ולא חמישה כפי שנבחרו. בעקבות כך החליטו בש"ס למנות את הבא אחריו - פיני עזרא, הממוקם כמספר 7. עם זאת סוכם כי המינוי יצא לפועל לאחר החגים.

כזכור, חבר מועצת העיר אלי שמחיוף הורשע בפרשת הולילנד, יחד עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ראש העיר לשעבר אורי לופוליאנסקי ועוד.

אלי שמחיוף פרסם אתמול הודעה ובה כתב - "בעקבות התייחסות השופטת מרים נאור נשיאת בית המשפט העליון היום לפניית תנועת אומ"ץ אשר אמרה כי ייקח עוד זמן עד לקבלת פסק הדין הסופי בפרשיית הולילנד, ועקב הזמן הממושך המתארך, ובהתייעצות עם מורי ורבי, פניתי ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי בבקשה שימנה בהקדם את חברי הרב פיני עזרא למלא את מקומי כחבר מועצה בעיריה בסיעת ש"ס אשר יוכל לתת מענה לפניות התושבים הרבים בעיר, עד אשר תוכח חפותי בעז"ה ואז אשוב באופן מיידי לכהן כחבר מועצה ולשרת את תושבי העיר היקרים ובפרט את בני התורה אשר הם קרובים מאוד לליבי".

חבר המועצה הנכנס פיני עזרא מסר ל'בחדרי חרדים' - "שמעתי את הודעתו של חבר המועצה הרב אלי שמחיוף על פרישתו מהמועצה עד לבירור עניינו, אני מקווה ומתפלל שהתהליך יסתיים בהקדם לטובתו ויחזור למקומו. הודעתו משקפת אחריות ציבורית גדולה והתגברות על אינטרסים אישיים.
אני נכנס למקום זה באחריות גדולה, מתוך כובד ראש ומקווה לקדש שם שמיים ולשרת את הציבור נאמנה.

"ברצוני להודות על האמון שקיבלתי ממועצת חכמי התורה ובראשם מורינו חכם שלום הכהן שליט״א וכן מיו״ר התנועה הרב אריה דרעי. יה״ר שלא תצא תקלה תחת ידי ונזכה לסיעתא דישמיא".
שמחיוף הולילנד פיני עזרא ש''ס ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד